Auto

Αυτό είναι το πρώτο ρετρό ηλεκτρικό Defender 110

Η μανία της μετατροπής ιστορικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Με το ρυθμό που οδεύουμε σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει κανένα κλασικό μοντέλο που να μην έχει μετατραπεί από κάποιον οίκο βελτίωσης σε ηλεκτρικό, προκειμένου να αποκτήσει μια δεύτερη ζωή στον κόσμο της αυτοκίνησης.

Η βρετανική εταιρεία Bedeo (που συνεργάζεται στενά με το PSA Group) είχε την τιμητική της το τελευταίο διάστημα καθώς αποφάσισε να ασχοληθεί με ένα θρυλικό αυτοκίνητο. Στα χέρια των έμπειρων μηχανικών της Bedeo έπεσε ένα ιστορικό Land Rover Defender 110 και χωρίς να χαθεί ιδιαίτερος χρόνος ξεκίνησε η μετατροπή προς την ηλεκτροκίνηση.



Εξωτερικά, το Defender δεν έχει καμία αλλαγή διατηρώντας τον κυβικό χαρακτήρα του και το δυναμισμό του. Από μέσα όμως λείπει ένα βασικό στοιχείο που είναι ο V8 diesel κινητήρας. Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης αποτελείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους σε κάθε τροχό με συνολική απόδοση 320 ίππους και 2.597 Nm ροπής.



Η κίνηση φυσικά μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ η μετάδοση γίνεται με κιβώτιο μονής σχέσης, χωρίς διαφορικά, άξονες και όλα τα «παλιομοδίτικα» εξαρτήματα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 75 kW και το σύστημα φόρτισης αντέχει μέχρι και 50 kW DC με την αυτονομία να φτάνει τα 247 χιλιόμετρα. Οι επιδόσεις του Defender είναι εξαιρετικές καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 10 δευτερόλεπτα και το βάρος του αυτοκινήτου είναι λίγο μεγαλύτερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση του αυτοκινήτου.



Η μετατροπή ενός Defender έχει κοστολογηθεί κοντά στις 30.000 ευρώ μόνο για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Για ολόκληρο το αυτοκίνητο η τιμή ανεβαίνει στις 115.000 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-04-27 18:00:17

Back to top button