Οικονομία

WORLD PASS powered by Telekom: Δύο ελληνικές startups βρέθηκαν στο Hubraum Tech Incubator Center

Γι’ αυτό το λόγο, έχουν δημιουργηθεί τα λεγόμενα «Tech Incubator Centers», εξειδικευμένες δομές ή οργανισμοί που υποστηρίζουν την ανάπτυξη και την εξέλιξη νεοφυών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας.

Αυτά τα κέντρα παρέχουν συνήθως μια σειρά από πόρους και υπηρεσίες υποστήριξης, όπως χώρους γραφείων, καθοδήγηση, πρόσβαση σε χρηματοδοτικές ευκαιρίες, δικτύωση και βοήθεια στην επιχειρηματική ανάπτυξη.

Ο στόχος είναι να προωθήσουν την καινοτομία και να βοηθήσουν τις startups να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε βιώσιμες επιχειρήσεις.

Ένα από τα κορυφαία Tech Incubator Centers παγκοσμίως, είναι το Hubraum της Telekom, το οποίο εδρεύει στην Κρακοβία και το Βερολίνο.

Ιδρύθηκε το 2012 με σκοπό να βοηθάει startups να αναπτυχθούν μέσω χρηματοδότησης, mentoring και πρόσβασης στο δίκτυο της Telekom και είναι εξοπλισμένο με χώρους VR & AR, υποδομές edge computing, 3D printers, laser cutters και άλλες προηγμένες τεχνολογίες.

Η COSMOTE, μέσα από το WORLD PASS powered by Telekom, έδωσε τη δυνατότητα σε 2 ελληνικές startups να βρεθούν στο Hubraum της Κρακοβίας και να ζήσουν την απόλυτη τεχνολογική εμπειρία.

Εκεί, παρακολούθησαν διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, εμβαθύνανε σε καινοτόμες τεχνολογίες και έλαβαν εξειδικευμένη γνώση για το πώς αναπτύσσεται μία startup..

Στοχευμένα case studies και καινοτόμες τεχνολογίες και πρακτικές

Για τους εκπροσώπους των δύο startups, το ταξίδι τους στην Κρακοβία ξεκίνησε με παρουσιάσεις και ομιλίες από έμπειρα στελέχη της αγοράς στο Hubraum, αλλά και επαφή με καινοτόμες τεχνολογίες και πρακτικές.

Πιο αναλυτικά, μέσα από τις παρουσιάσεις είδαν πώς μπορούν να βρουν πελάτες και να αναπτύξουν νέα προϊόντα.

Μάλιστα, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη μελέτη συμπεριφοράς πελατών και το usability testing (δοκιμές χρηστικότητας), το οποίο βοηθά τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τα προϊόντα τους. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν case studies, καθώς και τεχνικές UX research και A/B testing, που βοηθούν τις εταιρείες να καταλάβουν τι λειτουργεί και τι όχι.

Picture3.jpg

Σειρά είχε ένα deep dive στις τεχνολογίες αιχμής που αξιοποιεί και εισάγει εμπορικά η Telekom, όπως είναι η τεχνητή νοημοσύνη (AI), τα 5G APIs και τις δυνατότητες του Internet of Things (IoT).

Μέσα από το «Opportunities that Telekom can bring: AI, 5G APIs, IoT tech capabilities», οι εκπρόσωποι των startups ενημερώθηκαν για την αξιοποίηση των εν λόγω τεχνολογιών, είτε μέσω συνεργασιών με την Telekom είτε χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Hubraum.

Picture4.jpg

Επενδυτικά κεφάλαια και pitching

Η επόμενη μέρα επικεντρώθηκε στην προσέλκυση επενδυτικών κεφαλαίων, καθώς είναι ένα από τα πιο σημαντικά στάδια για την πορεία και την ανάπτυξη κάθε startup. Μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις, οι startups έμαθαν πώς οι επενδυτές αποφασίζουν να χρηματοδοτήσουν επιχειρήσεις και ποια λάθη οφείλουν να αποφεύγουν οι founders ώστε να αυξήσουν τις πιθανότητες των επιχειρήσεων να προσελκύσουν επενδυτές.

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με pitching, κατά το οποίο οι Founderhood και Run4More, δηλαδή οι δύο ελληνικές startups – νικήτριες του WORLD PASS powered by Telekom, παρουσίασαν τις ιδέες τους και έλαβαν πολύτιμο feedback από τους ειδικούς.

Τέλος, το networking event που ακολούθησε έδωσε τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να ανταλλάξουν απόψεις, να αναλύσουν περισσότερο τις ιδέες τους και να έρθουν σε επαφή με ανθρώπους που μπορούν να τους βοηθήσουν.

Picture5.jpg

Εξερευνώντας την Κρακοβία

Η COSMOTE φρόντισε ώστε οι εκπρόσωποι των δύο startups να συνδυάσουν το τερπνόν μετά του ωφελίμου.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους στην Κρακοβία δεν επισκέφτηκαν μόνο στις εγκαταστάσεις του Hubraum, αλλά είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν το γραφικό κέντρο της πόλης, να επισκεφτούν σημαντικά αξιοθέατα όπως το Κάστρο Wawel και το Αλατωρυχείο Wieliczka, καθώς και να δοκιμάσουν την παραδοσιακή πολωνική κουζίνα.

Picture6.jpg

Telekom: ένας παγκόσμιος όμιλος τηλεπικοινωνιών

Ως ένας από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως και με πολύ ισχυρή παρουσία στην Αμερική, η Telekom βρίσκει συνεχώς τρόπους να αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Πρόσφατα, μάλιστα, είχε ιδιαίτερα δυναμική παρουσία στο Mobile World Congress της Βαρκελώνης.

Με κεντρικό μήνυμα «Διαμορφώνοντας την τεχνολογία για όλους» («Shaping Technology for All»), η Telekom παρουσίασε καινοτομίες στη συνδεσιμότητα και τις ψηφιακές εφαρμογές, ενώ ανέδειξε τις τεχνολογίες AI τόσο για τους πελάτες της, όσο και για τα τηλεπικοινωνιακά της δίκτυα.

Η Telekom έχει περίπου 200.000 εργαζόμενους σε όλον τον κόσμο και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες.

Το brand «Telekom», αποτελεί το πολυτιμότερο brand τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως και το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη μελέτη «Brand Finance Global 500», που δημοσιεύτηκε από το βρετανικό ινστιτούτο έρευνας αγοράς Brand Finance. Η «Telekom» βρίσκεται στην ενδέκατη θέση ανάμεσα στα πολυτιμότερα brands στον κόσμο, αποτελώντας τη μοναδική ευρωπαϊκή εταιρεία στο top 20 της παγκόσμιας κατάταξης.

Picture7.jpg




Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-21 10:55:00

Back to top button