Auto

VW Group, γιατί εκτιμά ότι θα πληρώσει 1,5 δισ. ευρώ το 2025;

Το αναμενόμενο κόστος περιλαμβάνει πιθανές κυρώσεις για την υπέρβαση του αυστηρότερου στόχου εκπομπών της ΕΕ, τόνισε ο Rolf Woller, επικεφαλής των επενδυτικών σχέσεων της VW, κατά τη διάρκεια συνομιλιών του με ειδικούς αναλυτές.

Η εταιρεία αναμένει επίσης ότι τα κέρδη θα τροποποιηθούν, μιας και θα πρέπει να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε βάρος πιο κερδοφόρων μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

H VW θα πρέπει να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε βάρος πιο κερδοφόρων μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έκπομπές CO₂, γιατί παραμένουν βραχνάς για τις εταιρείες;

Οι στόχοι της ΕΕ για τις εκπομπές CO2 για το 2025 είναι περίπου 15% χαμηλότεροι από τα επίπεδα του 2021 και δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να αυξήσουν τις πωλήσεις των EV, προκειμένου το μερίδιο αγοράς τους να φτάσει το 20%. Θυμίζουμε σε αυτό το σημείο, πως το μερίδιο αγοράς των EV για το 2024 ανήλθε σε 13,6%.

Σε περίπτωση που οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν καταφέρουν να ανταποκριθούν στους περιβαλλοντικούς στόχους που έχει θέσει η ΕΕ, θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμο €95 ανά γραμμάριο CO2 πάνω από το όριο. Για κάθε ένα αυτοκίνητο.

Για αυτό, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες και νομοθέτες προέτρεψαν την ΕΕ να αναθεωρήσει τα πρότυπα εκπομπών ρύπων, καθώς η οι εταιρείες παλεύουν με την στάσιμη ζήτηση EV αλλά και την εισροή Κινέζων ανταγωνιστών.

VW headquarters

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρωπαϊκές πωλήσεις 2024, σταθερά πρώτη η βενζίνη

Σε κάθε περίπτωση όμως, ιι κανόνες εκπομπών ωφελούν την Tesla, η οποία θα μπορέσει για άλλη μια χρονιά να πουλήσει πιστώσεις ρύπων σε αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota, η Ford και ο Όμιλος Stellantis. Την ίδια στιγμή, η Mercedes-Benz αναμένεται να κάνει το ίδιο, αγοράζοντας πιστώσεις από τις Volvo και Polestar. 
 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-27 13:08:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button