Volkswagen ID.7 διανύει 941 km χωρίς να χρειαστεί φόρτιση
Το Volkswagen ID.7 είναι ένα από τα πιο ταξιδιάρικα ηλεκτρικά μοντέλα που πωλούνται στην Ευρώπη. Το αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και το αεροδυναμικό του αμάξωμα χαρίζουν αυτονομία που κατά WLTP ανέρχεται στα 709 km.
Τον περασμένο Οκτώβριο, η ελβετική αντιπροσωπεία προσπάθησε να καταρρίψει τη θεωρητική αυτονομία και τα κατάφερε. Ένα Volkswagen ID.7 Pro S διένυσε 794 km με μία φόρτιση, επίδοση που τώρα ξεπεράστηκε κατά πολύ. Για να γίνει αυτό, η γερμανική εταιρεία οδήγησε ένα Pro S στην πίστα του Nardò στην Ιταλία. Ναι, στις ίδιες εγκαταστάσεις όπου η Mercedes-Benz κατέρριψε το προηγούμενο 24ωρο ρεκόρ απόστασης. Θυμίζουμε ότι είχε διανύσει 3.716,9 km μέσα σε 24 ώρες.
941 km σε προσομοίωση αστικού περιβάλλοντος. Δηλαδή μία φόρτιση κάθε δύο εβδομάδες. Και ούτε…
Η Volkswagen προσπάθησε να μιμηθεί τις μέσες ταχύτητες κυκλοφορίας που καταγράφονται σε ορισμένες μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις — 22 km/h στο Αμβούργο της Γερμανίας και 31 km/h στο Άμστερνταμ στην Ολλανδία. Έτσι, κινήθηκε με μέση ταχύτητα μόλις 29 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Model 3 αναμμένο στους -28 °C για 12 ώρες, τι απέγινε;
Με τις θερμοκρασίες να κυμαίνονται από 5 °C έως 15 °C, η γερμανική μπερλίνα κατάφερε να καλύψει 941 km πριν εγκαταλείψει την προσπάθεια. Δηλαδή 232 km περισσότερα από την επίσημη μέτρηση, όχι κι άσχημα. Με μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 86 kWh, κατάφερε να ξεπεράσει κατά 32,7% την WLTP αυτονομία. Οι πολύ χαμηλές ταχύτητες είχαν ως αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας να περιοριστεί στις μόλις 9,2 kWh ανά 100 km.
Με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23, το Volkswagen ID.7 δεν είναι η πρώτη φορά που απασχολεί τα πρωτοσέλιδα με την ταξιδιάρικη φύση του. Πριν 10 μήνες, κάλυψε τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες και 35 λεπτά, με μία 10λεπτη στάση για φόρτιση! Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι ήταν η έκδοση Pro, με μπαταρία 77 kWh. Το Pro S των 941 km ενδέχεται να χρειαζόταν ακόμα μικρότερη στάση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 24 ηλεκτρικά αυτοκίνητα οδηγήθηκαν στο ψύχος μέχρι να «πεθάνουν»
Τα πρώτα 100 km της διαδρομής ήταν δύσκολα με πυκνή βροχή και αρκετό κρύο. To σύστημα κλιματισμού στην καμπίνα του γερμανικού μοντέλου ήταν ρυθμισμένο στους 23 °C, ενώ χρησιμοποιήθηκε η θέρμανση καθισμάτων κι η λειτουργία massage.
Με μία μόνο στάση στον σταθμό φόρτισης ισχύος 300 kW στη Λάρισα, με υπόλοιπο μπαταρίας 13% και αυτονομία 52 km, το ID.7 φορτίστηκε για μόλις 10 λεπτά κι η μπαταρία έφτασε στο 51%, ενέργεια που επαρκούσε για την υπόλοιπη διαδρομή μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Το δε κόστος της φόρτισης ήταν €16,06.
Κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης διαδρομής, το οδόστρωμα ήταν στεγνό κι η θερμοκρασία περιβάλλοντος στους 10 °C, ενώ κατά την άφιξη στη Θεσσαλονίκη, το υπόλοιπο της μπαταρίας ήταν στο 18%.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-20 12:19:00