Volkswagen, αν δοκιμάζατε τα ηλεκτρικά μας για μια μέρα…
Η Volkswagen είναι πεπεισμένη ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων της θα ανθίσουν επιτέλους το 2025. Στην Ευρώπη, έχει περισσότερες παραγγελίες για το ID.7 παρά για το Passat.
Είναι πρώτη στον στίβο των EV πωλήσεων στη Γερμανία κι ήταν ο πιο δημοφιλής κατασκευαστής EV στη Νορβηγία τον περασμένο Οκτώβριο. Φέτος, αναμένει τα αυτοκίνητα με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων να αντιπροσωπεύουν έως και το 25% των ταξινομήσεών της στην ΕΕ. Ο Martin Sander, υπεύθυνος πωλήσεων της Volkswagen, εξήρε τα ηλεκτρικά της μάρκας σε πρόσφατη συνέντευξή του.
Όλο το κόλπο για τους Γερμανούς είναι να βάλουν τον αγοραστή πίσω από το τιμόνι ενός ηλεκτρικού μοντέλου
Ερωτηθείς γιατί οι αγοραστές πρέπει να εξετάσουν ένα ηλεκτρικό αντί για ένα θερμικό μοντέλο, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen δήλωσε: «Ο μόνος τρόπος να αλλάξουμε απόψεις είναι να βάλουμε τους πελάτες μέσα στα μοντέλα μας». Ο Sander υπερθεμάτισε την προοπτική να μπορούσαν όλοι να δοκιμάσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έστω για μια μέρα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πάμε σαν άλλοτε με το VW ID.3 GTX Fire+Ice που θυμίζει Golf Mk2
«Για να δουν πόσο απλή και πόσο γρήγορη είναι η φόρτιση». Ο υπεύθυνος πωλήσεων έφτασε στο σημείο να πει το ID.3 GTX υπερέχει του Tesla Model Y, του θερμικού VW Golf και του BMW i4 σε βασικούς τομείς. Εξήγησε ότι το ηλεκτρικό των 326 ίππων «έχει μεγαλύτερη αυτονομία από ένα Model Y, καλύτερες επιδόσεις από ένα Golf GTI και ταχύτερη φόρτιση 10-80% από την i4».
Η επέκταση της ηλεκτρικής γκάμας της Volkswagen θα συνεχιστεί προς τα κάτω. Το ID.2 αναμένεται να κοστίζει έως €25.000 € και θα είναι «game changer», σύμφωνα με τον Sander. Ένα ακόμη πιο προσιτό μοντέλο, που πιθανώς θα ονομάζεται ID.1, θα ξεκινά από λιγότερο από €20.000. Για την εξέλιξή του, το αρχικό σχέδιο ήταν οι Γερμανοί να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τη Renault, αλλά οι δύο εταιρείες αποφάσισαν τελικά να χωρίσουν τα τσανάκια τους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen, ετοιμάζεται να ρεφάρει μέσα στο 2025
Το επόμενο Golf, αυτό της 9ης γενιάς, θα προσφέρεται αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Θα κατασκευάζεται στο Βόλφσμπουργκ, όπου συναρμολογείται το σημερινό μοντέλο με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η παραγωγή των θερμικών Golf θα παύσει το 2027 στη Γερμανία και θα μεταφερθεί στην Puebla του Μεξικού. Η Volkswagen δεν αποκλείει να διατηρήσει το Golf 8ης γενιάς προς πώληση μέχρι το 2035, όταν τα θερμικά σύνολα θα απαγορευτούν.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-02 01:16:00