Toyota και Suzuki συνεργάζονται για νέο ηλεκτρικό SUV
Η συνεργασία των Toyota και Suzuki δεν είναι κάτι νέο. Εδώ και χρόνια δύο εκ των κορυφαίων ιαπωνικών φιρμών συνεργάζονται σε τεχνολογικό -και όχι μόνο- επίπεδο, θέλοντας να προσφέρουν στους καταναλωτές τεχνολογικά προηγμένα και πάνω από όλα αξιόπιστα αυτοκίνητα. Μειώνοντας παράλληλα κατά το δυνατόν περισσότερο το κόστος παραγωγής.
Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, όπως έγινε γνωστό πριν από μερικές ώρες, οι δύο κολοσσοί θα συνεργαστούν προκειμένου η Toyota να λανσάρει στην αγορά, του χρόνου καλώς εχόντων των πραγμάτων ένα νέο, κόμπακτ ηλεκτρικό SUV. Που θα κατασκευάζεται στην Ινδία από τη Suzuki Suzuki Motor Gujarat και θα διοχετευτεί στις παγκόσμιες αγορές της Toyota.
Το νέο ηλεκτρικό SUV της Toyota, προϊόν της συνεργασίας της με την Suzuki, θα κάνει πρεμιέρα το 2025
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Volvo επαναπροσδιορίζει την έννοια του μάρκετινγκ στην αυτοκινητοβιομηχανία
Όπως αναγράφεται στην κοινή ανακοίνωση των δύο εταιρειών, που εξεδόθει σήμερα «το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε αποκλειστικά ως BEV. Αποτελώντας ένα ευέλικτο SUV με τα αιχμηρά οδηγικά χαρακτηριστικά ενός BEV, διαθέτει μεγάλη αυτονομία και άνετη καμπίνα. Θα διατίθεται επίσης με σύστημα τετρακίνησης, προσφέροντας εξαιρετική συμπεριφορά σε ανώμαλους δρόμους και πιο δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης».
Προσώρας δεν έχουν υπάρξει επίσημες πληροφορίες αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Δημοσιογραφικές πηγές από την Ιαπωνία όμως κάνουν λόγο για ένα SUV 4,3 m που θα εξοπλίζεται με μια μπαταρία κοντά στις 60 kWh. Με την αυτονομία του να προσεγγίζει τα 500 km. Ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως για την πλατφόρμα του νέου αυτού πονήματος, πέρα από τις Toyota και Suzuki έχει βάλει το χεράκι της και η Daihatsu.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz, η επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ ενός αυτοκινητικού κολοσσού
Για τη νέα και ενδιαφέρουσα αυτή συνεργασία τοποθετήθηκε και ο πρόεδρος της Toyota, Koji Sato. «Αξιοποιώντας τη μονάδα BEV και την πλατφόρμα που αναπτύξαμε από κοινού, θα κάνουμε ένα νέο βήμα στη συνεργασία μας στον τομέα των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων. Αυτό θα μας επιτρέψει να παρέχουμε στους πελάτες σε όλο τον κόσμο διάφορες επιλογές που θα συμβάλλουν στην επίτευξη μιας κοινωνίας ουδέτερης από εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Θα θέλαμε να μάθουμε ο ένας από τα δυνατά σημεία του άλλου, να ανταγωνιστούμε και να συνεχίσουμε τις κοινές προσπάθειες με βάση μια προσέγγιση πολλαπλών δρόμων».
Με τον πρόεδρο της Suzuki, Toshihiro Suzuki να συμπληρώνει πως είναι ιδιαίτερα χαρούμενος και περήφανος για το νέο αυτό κεφάλαιο, που θα πάει ένα βήμα παρακάτω τη συνεργασία των εταιρειών.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-10-30 15:47:00