To νέο GAC Aion UT θα έρθει και στην Ευρώπη
Η GAC Aion είναι μια θυγατρική εταιρεία του Ομίλου GAC (Guangzhou Automobile Group Co., Ltd), η οποία ιδρύθηκε το 2017 με την ονομασία GAC New Energy, τότε. Το 2022 θα μετονομαστεί σεGAC Aion, θα αλλάξει εμπορικό λογότυπο και θα αρχίσει να επεκτείνεται επιχειρηματικά και εμπορικά και στις άλλες ηπείρους του κόσμου.
Τώρα, η εταιρεία παρουσιάζει το UT, ένα καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της το οποίο είναι το τρίτο κατά σειρά που προορίζεται για όλες τις αγορές εκτός Κίνας.
Αρχικά, αποκάλυψε το εξωτερικό του νέου αυτοκινήτου της το οποίο θα είναι άμεσος ανταγωνιστής του BYD Dolphin, του MG Motor MG4 αλλά και του Volkswagen ID. 3, σε ό,τι αφορά στα ευρωπαϊκά μοντέλα.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η κινεζική εταιρεία το ηλεκτρικό hatchback είναι ένα «παγκόσμιο στρατηγικό μοντέλο», όπως το χαρακτηρίζει.
Κάποια από τα στοιχεία του τα αποκάλυψε το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας, το οποίο δίνει την τελική έγκριση για την εμπορική κυκλοφορία που κατασκευάζουν οι εταιρείες της χώρας.
Βάσει αυτών, το GAC Aion UT έχει μήκος 4.270 χλστμ., πλάτος 1.850 χλστμ., ύψος 1.575 χλστμ., ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.750 χλστμ. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 136 ίππους αλλά -προς το παρόν- δεν έχει ανακοινωθεί η ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών του.
Πάντως, αυτές είναι τύπου φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου (LFP) και η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία του θα ξεπερνά τα 600 χλμ., βάσει του κινεζικού κύκλου «CLTC».
Δημοσιεύματα στον κινεζικό Τύπο αναφέρουν ότι η τιμή του UT στην εγχώρια αγορά θα ξεκινά από τα 100.000 γουάν (περίπου 13.150 ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία).
Από τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν βλέπουμε ότι το αμάξωμα του νέου μοντέλου είναι καμπύλο και διατίθεται και με διχρωμία. Τα φώτα του είναι τεχνολογίας LED έχουν χαρακτηριστική σχεδίαση και στο πίσω μέρος της οροφής του έχει διαμορφωθεί μια ευδιάκριτη αεροτομή.
Τέλος, δεν δημοσιεύτηκαν ακόμα φωτογραφίες από το εσωτερικό του παρά μόνο σκίτσα αυτού. Σε αυτά μπορούμε να δούμε ότι το ταμπλό του είναι τυπικό για ένα κινεζικό αυτοκίνητο, δηλαδή λιτό σχεδιαστικά, με μια οθόνη εμπρός από τον οδηγό και μια μεγαλύτερη αφής στο κέντρο και το τιμόνι του να έχει δύο ακτίνες.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-19 09:45:00