Πολιτική

To λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης κόστισε… 30.000 ευρώ (με απευθείας ανάθεση)

Το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης παρουσίασαν σήμερα οι Χρήστος Σταϊκούρας και Νίκος Ταχιάος σε εκδήλωση στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, ενώ στις 30 Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί η έναρξη λειτουργίας του Μετρό.

Τα λόγια για άλλη μια φορά ήταν «παχιά», με τον υπουργό Μεταφορών να λέει ότι εμπνεύστηκαν από το… Βυζάντιο ώστε το λογότυπο «να συνδυάζει την αυθεντικότητα με τον καινοτόμο χαρακτήρα που θέλουμε να χαρακτηρίζει τη νέα ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης».

Κι επειδή η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας έχει χορτάσει από τα μεγάλα λόγια, οι πολίτες «τρόλαραν» κανονικά το «μ».

Η είδηση ότι μόνο ο σχεδιασμός του λογότυπου του Μετρό έγινε με απευθείας ανάθεση ύψους 30.000 ευρώ, σχολιάστηκε καυστικά από τους χρήστες στο Χ.




Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-13 19:31:00

Back to top button