Tesla και Όμιλος Stellantis, πρωταθλητές στις ανακλήσεις
Να ξεκινήσουμε διευκρινίζοντας ότι ο θεσμός των ανακλήσεων, ειδικά αυτών που γίνονται αυτοβούλως από μια εταιρεία, δείχνει επικέντρωση στην ασφάλεια και στην εξοικονόμηση χρημάτων για τον πελάτη.
Το καλοκαίρι, η καταμέτρηση έδειχνε ότι το χρυσό βατόμουρο θα πήγαινε στη Ford. Όμως τους τελευταίους έξι μήνες, τόσο η Tesla όσο κι ο Όμιλος Stellantis -ο οποίος αντιπροσωπεύεται στις ΗΠΑ από τις μάρκες Chrysler, Dodge, Jeep, Ram και Fiat, πέρασαν στις δύο πρώτες θέσεις.
Η Tesla έχει ανακαλέσει το 2024 5.135.697 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με τα 4.722.452 του Ομίλου Stellantis
Σχετικά με το πλήθος ανακλήσεων, πρώτος είναι ο Όμιλος Stellantis με 67, η Ford έχει 62, η BMW 36, η General Motors 33 — περιλαμβάνει τις μάρκες Buick, Cadillac, Chevrolet και GMC, ενώ στην 5η θέση βρίσκεται η Mercedes-Benz με 27. Η Tesla έχει μόλις 15, δεν είναι καν μέσα στην πρώτη 10άδα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Χρειάζονται ανάκληση οι ζάντες του Tesla Cybertruck;
Όταν όμως επικεντρωθείς στον συνολικό αριθμό των αυτοκινήτων που ανακλήθησαν, η φίρμα του Elon Musk είναι αδιαμφισβήτητη αρνητική νικήτρια. Περιλαμβανομένης της ανάκλησης που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα σχετικά με την ειδοποίηση της πίεσης των ελαστικών σε 700.000 Model 3, Model Ys και Cybertruck, η Tesla έχει ανακαλέσει το 2024 5.135.697 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με 4.722.452 για τον Stellantis και 4.370.701 για τη Ford.
Το 2023, η Ford εξέδωσε 54 ανακλήσεις που επηρέασαν 5.692.135 κομμάτια, ενώ ο Stellantis ήταν και πέρυσι στη δεύτερη θέση, με 45 ανακλήσεις για 2.689.297 αυτοκίνητα. Στην 4η θέση για το 2024 βρίσκεται η Honda με την πολυτελή υπό-μπράντα της Acura. Δεν ήταν καν στις δέκα χειρότερες μάρκες πέρυσι, αλλά φέτος πραγματοποίησε 18 καμπάνιες που αφορούσαν 3,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Έτσι, κατετάγη πολύ μπροστά από την 5η GM, της οποίας οι 33 ανακλήσεις επηρέασαν ένα σχετικά μικρό αριθμό 1,9 εκατομμύρια μοντέλων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανάκληση για 116.020 Mercedes-Benz για πιθανότητα πυρκαγιάς
Να ξεκαθαρίσουμε ότι ο αριθμός των ανακλήσεων δεν λέει τίποτα από μόνος του, αφού δεν είναι όλες οι ανακλήσεις οι ίδιες. Οι περισσότερες ανακλήσεις της Tesla αφορούν θέματα στο λογισμικό και διορθώνονται over-the-air, την ώρα που οι κάτοχοι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν στην αντιπροσωπεία. Αντιθέτως, σε ανακλήσεις όπως η αντικατάσταση κινητήρα σε 100.000 Toyota Tundra, απαιτείται τεράστιο κόστος, προγραμματισμός και ταλαιπωρία.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-23 14:35:00