Soul of Dakar, το Dacia Duster γίνεται ακόμα πιο αγρίμι
Με τη βαρύγδουπη ονομασία «Dacia Duster Soul of Dakar», επισήμως δεν είναι κάτι παραπάνω από ένα πρωτότυπο. Αποσκοπεί να τιμήσει την είσοδο της μάρκας στον κορυφαίο αγώνα rally-raid.
Αν όμως υπάρξει θετική ανταπόκριση — που εικάζουμε ότι πρέπει να θεωρείται δεδομένη — τότε οι Ρουμάνοι θα γλυκαθούν. Κι όπως αφήνει να εννοηθεί ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, μια γκάμα παρόμοιων εκδόσεων θα μπορούσε σύντομα να φτάσει στις εκθέσεις. Με το Dacia Duster να αποκτά επιτέλους μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση, κάτι που όντως λείπει από την γκάμα του.
Κερδίζεις την Κυριακή, πουλάς τη Δευτέρα. Αλλιώς τι νόημα έχει η αγωνιστική εμπλοκή;
Διακρίνεται από το Duster παραγωγής χάρη στην τριπλή χρωματική απόχρωση: Μαύρο, γκρι και πορτοκαλί χρώμα, η οποία αντλεί έμπνευση από το Dacia Sandrider, το οποίο θα διαγωνιστεί στο Ράλι Dakar. Μια σχάρα οροφής με επιπλέον εξοπλισμό και μια σκληρή θήκη ολοκληρώνουν την εμφάνιση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σκέτη κόλαση τo Dacia Duster της Carpoint, αλλά ξέχνα το χώμα
Παρόλο που η Dacia αποκαλεί επίσημα το Soul of Dakar ένα μοναδικό πρωτότυπο, ο CEO Denis Le Vot επιζητά τρόπους ώστε να εκμεταλλευτεί την αγωνιστική εμπλοκή της φίρμας με στόχο την άνοδο των πωλήσεων. Το Ράλι Dakar πρέπει να χαρίσει αίγλη στα μοντέλα που κυκλοφορούν στον δρόμο.
«Ψάχνουμε να βρούμε πώς θα αξιοποιήσουμε τη δημοσιότητα του Dakar. Είτε με κάποια έκδοση περιορισμένης παραγωγής, είτε με κάτι άλλο», δήλωσε. Ο Le Vot ισχυρίζεται ότι το Dakar ταιριάζει τέλεια στην Dacia καθώς είναι «τόσο κοντά στην εικόνα που θέλουμε να προβάλλουμε στο κοινό, όσον αφορά την αγριάδα των μοντέλων μας, την ελευθερία και τις δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους που μπορείς να κάνεις μαζί τους».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Dacia Sandrider, θριαμβευτικό ντεμπούτο στο Μαρόκο
«Είναι κάτι που γνωρίζουν όσοι οδηγούν τα αυτοκίνητά μας κι ελπίζω ότι θα καταφέρουμε να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον κι αυτών που δεν τα έχουν ακόμη δοκιμάσει».
Εμπνευσμένο από το πρωτότυπο Manifesto, το Dacia Sandrider βασίζεται στην αγωνιστική τεχνογνωσία του Renault Group και της Prodrive. Του βρετανικού οίκου που ειδικεύεται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τον θυμόμαστε από την εμπλοκή του με τα Subaru Legacy κι Impreza.
Χρησιμοποιεί έναν V6 3,0 lt με δύο τούρμπο που καταναλώνει συνθετικό καύσιμο που παρέχεται από την Aramco. Αποδίδει 360 ίππους στις 5.000 rpm, 540 Nm και συνδυάζεται με 6άρι σειριακό κιβώτιο. Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι Sébastien Loeb κι ο πέντε φορές νικητής του Ράλι Dakar Nasser Al-Attiyah είναι μεταξύ των οδηγών της εταιρείας.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-06 17:51:00