Auto

smart, όχι στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, αγκαλιάζει τον υβριδισμό

Γνωρίσαμε τη smart ως μια κατασκευάστρια διθέσιων αυτοκινήτων πόλης, αλλά έχει αλλάξει προσανατολισμό στις δεκαετίες που μεσολάβησαν. Τα τελευταία χρόνια, συστήνεται ως αμιγώς ηλεκτρική γκάμα με γκάμα που απαρτίζεται από 100% EV μοντέλα. Κάτι που θα αλλάξει σύντομα.

Αρχής γενομένης από το μεγαλύτερο μοντέλο στην ιστορία της, το smart #5. Το μοντέλο των 4,7 m αναμένεται να υιοθετήσει επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, προκειμένου να καταστεί ελκυστικό σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Άλλωστε, μπορεί το πιο καλοπουλημένο μοντέλο του 2023 και του 2024 να ήταν ηλεκτρικό, αλλά αν δει κανείς τις παγκόσμιες πωλήσεις, θα διαπιστώσει ότι τα μοντέλα που γεμίζουν στο βενζινάδικο έχουν σημαντικά υψηλότερο ποσοστό.

Τα ηλεκτρικά ολοένα ανεβάζουν τα ποσοστά τους, αλλά όχι σε όλες τις αγορές. Και στο κάτω-κάτω, μία ακόμα επιλογή μόνο καλό θα κάνει στις πωλήσεις

Η απόφαση επιβεβαιώθηκε από αξιωματούχους της smart μετά τη δημοσίευση φωτογραφιών πρωτότυπων δοκιμών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θυμίζουμε ότι η εταιρεία ανήκει στην Geely και στη Mercedes-Benz. Θα είναι η δεύτερη μάρκα της κινεζικής Geely που είχε αποφασιστεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική γκάμα κι αλλάζει πλάνα. Η έτερη είναι η Lotus.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί η Lotus βάζει στο ντουλάπι τον πλήρη εξηλεκτρισμό της;

Σχολιάζοντας την κίνηση, ο εκπρόσωπος ευρωπαϊκών επιχειρήσεων της smart δήλωσε στο Autocar: «Είναι σημαντικό να ανταποκρινόμαστε στις ολοένα και πιο διαφορετικές απαιτήσεις κι επιθυμίες των πελατών. Η smart δεν μπορεί να αποκλείσει καμία τεχνολογική λύση για το μέλλον στην τρέχουσα χρονική στιγμή».

smart

Οι τεχνικές λεπτομέρειες της plug-in hybrid έκδοσης του #5 παραμένουν ασαφείς, αν και πιστεύεται ότι θα χρησιμοποιεί μια παραλλαγή του συστήματος NordThor που έχει ήδη τοποθετηθεί σε άλλα νέα μοντέλα της Geely. Συμπεριλαμβανομένου του Galaxy 7 EM-i. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το smart #5 ξανακάνει της μόδας το off-road στα ηλεκτρικά SUV

Το κινεζικό μοντέλο συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων με έναν ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 lt, που αποδίδει 110 ίππους και 136 Nm. Φορώντας μπαταρία χωρητικότητας έως 19,1 kWh, η ηλεκτρική του αυτονομία ανέρχεται στα 120 km, πάντα σύμφωνα με το αισιόδοξο κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών.




Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-21 11:48:00

Back to top button