Auto

SEAT, οι δασμοί στα κινεζικά EV απειλούν τους Ευρωπαίους

Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος Wayne Griffiths έχει αντίθετη γνώμη. Θεωρεί ότι οι δασμοί «δεν προστατεύουν την Ευρώπη ή την Ισπανία», αντίθετα «θα μας βλάψουν». Αναφέρθηκε μάλιστα στην επίδραση που έχουν στην ικανότητα της εταιρείας να επιτύχει τους ολοένα και πιο αυστηρούς στόχους εκπομπών ρύπων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ SEAT, δεν είναι ακόμα ώρα για να μπούμε στην ηλεκτροκίνηση

Προειδοποίησε ότι οι οικονομικές συνέπειες όσον αφορά τις χαμένες πωλήσεις και τα ακριβά πρόστιμα θα μπορούσαν να έχουν ως αποτέλεσμα η SEAT να αναγκαστεί να μειώσει το εργατικό δυναμικό της και τη θερμική της γκάμα.

«Αυτό μας φέρνει δυνητικά σε μια θέση όπου θα πρέπει να αρχίσουμε να απολύουμε ανθρώπους. Αυτή τη στιγμή πληρώνουμε τα χρήματα από την τσέπη μας αντί για τον πελάτη, αλλά δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε για πάντα».

Εάν δεν καταργηθούν οι δασμοί και τα πρόστιμα των ρύπων, «θα πρέπει να σταματήσουμε να κατασκευάζουμε το Ibiza και το Arona» και «να μειώσουμε την παραγωγή μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης για να εξισορροπήσουμε το μείγμα των πωλήσεων».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ MINI Cooper, το μεγαλύτερο θύμα των δασμών κατά της Κίνας

Ο Griffiths δεν επιβεβαίωσε εάν μια τέτοια διακοπή θα ήταν μόνιμη ή προσωρινή. Τον Δεκέμβριο του 2024, η SEAT υποσχέθηκε να ανανεώσει τα Ibiza και Arona αργότερα μες στο 2025 και να τα προσφέρει με υβριδικά συστήματα.

SEAT

Αναφέρθηκε επίσης στην Tesla, η οποία κατάφερε να μειώσει στο 7,8% τον δασμό στο Model 3 που κατασκευάζεται στην Κίνα. «Εξετάζουμε όλες τις επιλογές μαζί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή», δήλωσε ο Βρετανός. «Και το καλό είναι ότι έχουμε την υποστήριξη της ισπανικής κυβέρνησης για την εξεύρεση λύσης».




Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-24 10:14:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button