Auto

RML P39, μια Porsche 911 που δραπεύτεσε από το Le Mans

Η RML αποκάλυψε την P39, μια ριζικά αναβαθμισμένη Porsche 911 Turbo S κι υποστηρίζει ότι είναι ικανή να γυρίσει το Nürburgring πιο γρήγορα από την GT3 RS. Και μετά να επιστρέψει οδικώς, με όλες τις ανέσεις μιας Turbo.

Εμπνευσμένη από τα αγωνιστικά GT1 των μέσων της δεκαετίας του 1990, καθώς κι από την τρέχουσα κατηγορία των Hypercars του Le Mans, η Porsche 911 Turbo S έχει φορέσει ένα ολοκαίνουργιο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Το μεταξόνιό της έχει μεγαλώσει κατά 25 mm, το συνολικό μήκος κατά 170 mm, το μπροστινό και το πίσω μετατρόχιο κατά 100 mm, ενώ το συνολικό πλάτος κατά 90 ​​mm. 

Αν θες μια 911 που θα είναι τόσο γρήγορη όσο δείχνει, η RML έχει τη λύση

Το νέο αμάξωμα έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τη downforce, η οποία πλέον φτάνει τα 923 kg στα 285 km/h, χαοτική αύξηση από τα 204 kg που παράγει η Turbo S στην ίδια ταχύτητα. Κι όταν βγεις στην Autobahn για τελικές, ρυθμίζεις την πίσω αεροτομή στην πιο οριζόντια θέση και κερδίζεις 16 επιπλέον km/h. Δεν θα σου λείψει η δύναμη. Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος επίπεδος 6κύλινδρος των 3,7 lt έχει φορέσει νέες τουρμπίνες, νέα ιντερκούλερ, άλλες πολλαπλές εξαγωγές, διαφορετικούς καταλυτικούς μετατροπείς και νέα ECU. Συνολικά αποδίδει 900 ίππους και 1000 Nm. Στο εσωτερικό, το πίσω κάθισμα αντικαταστάθηκε από μισό roll-cage και τα μπροστινά καθίσματα με νέα μπάκετ της RML και ζώνες τεσσάρων σημείων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η European RS της Thornley Kelham είναι η απόλυτη Porsche 911

Η RML ισχυρίζεται ότι, σύμφωνα με τις προσομοιώσεις της, η P39 θα γυρίζει το Nürburgring σε 6’45”, ήτοι πιο γρήγορα από την Porsche 911 GT3 RS. Θα μπορούσε μάλιστα να πέσει στα «χαμηλά 30άρια», αλλά τότε θα παραγινόταν ακραία κι επιθετική. Παρά τις τροποποιήσεις που έγιναν στην P39, η RML δηλώνει ότι έχει εξασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο παραμένει άνετο κι οδηγήσιμο στον δημόσιο δρόμο. Διαθέτει ειδική λειτουργία Tour drive, που αυξάνει το ύψος της απόστασης από το έδαφος και μαλακώνει τα αμορτισέρ, για να κινείσαι με χάρη στην καθημερινότητα.

Porsche 911

Ο Michael Mallock, επικεφαλής της RML, ισχυρίζεται ότι θα μπορούσαν να πλησιάσουν το ρεκόρ που σημείωσε πρόσφατα η Mercedes-AMG One — αλλά τότε θα χαλούσε η ισορροπία στον δρόμο. «Η P39 ξεχωρίζει χάρη στην ικανότητα να είναι εκπληκτικά γρήγορη μες στο Nordschleife, αλλά στη συνέχεια να μπορείς να την οδηγήσεις στο σπίτι. Με μια οδηγική εμπειρία που μοιάζει περισσότερο με την Turbo S παρά στην GT3».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Porsche 911 της Lanzante φοράει μοτέρ από F1 με 630+ ίππους

Η RML θα κατασκευάσει 10 παραδείγματα της P39 40th Special Edition, που ονομάστηκε έτσι για να τιμήσει τα 40ά γενέθλια της εταιρείας. Το κόστος ανέρχεται σε £439.000 (€527.000), χωρίς να συνυπολογίζονται οι τοπικοί φόροι και το αρχικό αυτοκίνητο. Η P39 πρώτη θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο, προτού ξαμοληθεί στο Nordschleife το καλοκαίρι για να αποδείξει την αξία της.

 




Δημοσιεύτηκε ! 2024-10-17 00:48:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button