Auto

Renault Emblème, και βέβαια υπάρχουν όμορφα υδρογονοκίνητα

Λίγο πριν ανοίξει το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το Renault Emblème αποκαλύπτεται. Το φουτουριστικό crossover διαθέτει ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης FCEV που χρησιμοποιεί υδρογόνο ως range extender.

Το πιο σημαντικό είναι ότι οι Γάλλοι υποστηρίζουν ότι το Renault Emblème επιβαρύνει το περιβάλλον με μόλις το 1/10 των εκπομπών CO2 κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής σε σχέση με ένα σύγχρονο όχημα παραγωγής.

Οι μετακινήσεις του μέλλοντος μπορούν να είναι εξαιρετικά οικολογικές κι εξαιρετικά καλαίσθητες

Με μήκος 4,8 m κι επιθετική σχεδίαση, παντρεύει με φουτουριστικά στοιχεία και σέξι καμπύλες. Η ουρά είναι εξίσου εντυπωσιακή με μια έντονα σμιλεμένη πίσω πόρτα και τον γαλλικό λογότυπο ανάμεσα στα υψηλής τεχνολογίας πίσω φώτα. Το αμάξωμα είναι ένας συνδυασμός crossover, χάτσμπακ και shooting brake, με διαστάσεις στην D κατηγορία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Στη δημοσιότητα οι πρώτες εικόνες του Renault 4 E-Tech Electric

Η εταιρεία δεν δημοσίευσε φωτογραφίες του εσωτερικού, αλλά δηλώνει ότι είναι αρκετά ευρύχωρο για οικογένειες, χάρη στο μεταξόνιο των 2,9 m. Πάντως, διαβάζοντας για καλυμμένο αμάξωμα από κάτω, κάμερες που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέφτες κι αεροβελτιστοποιημένους ζάντες, περιμέναμε κάτι καλύτερο από τον αεροδυναμικό συντελεστή 0,25.

Renault Emblème

Το πρωτότυπο βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR Medium, η οποία αποτελεί εξέλιξη της CMF-EV που βρίσκουμε στο Mégane E-Tech και στο Scénic E-Tech. Στις καθημερινές μετακινήσεις, υπάρχει μια NMC μπαταρία 40 kWh, ενώ στις μεγαλύτερες διαδρομές, την ενέργεια παρέχει το υδρογόνο. Κι οι δύο πηγές τροφοδοτούν έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Renault Scénic E-Tech, Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024

Η Renault ισχυρίζεται ότι η μπαταρία από μόνη της προσφέρει «αρκετές 100ντάδες χιλιόμετρα» αυτονομίας, με τη δεξαμενή υδρογόνου των 2,8 kg να την επεκτείνει κατά 350 επιπλέον km.

Renault Emblème

Συνολικά, το Renault Emblème μπορεί να διανύσει 1.000 km με δύο στάσεις ανεφοδιασμού των 5′, νούμερα που αντιστοιχούν σε ένα σημερινό μοντέλο υγραερίου. Αρκεί βέβαια να βρεις δύο σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου κατά μήκος της διαδρομής. Ένας άλλος παράγοντας που συμβάλλει στη χαμηλή κατανάλωση είναι το συγκριτικά χαμηλό βάρος των 1.750 kg.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ουκρανοί μετέτρεψαν Toyota Mirai σε «βόμβα υδρογόνου»

Η διαφημιζόμενη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 90% επιτεύχθηκε με τη βοήθεια 20 συνεργαζόμενων εταιρειών, που συμμετέχουν στην έρευνα μαζί με τη Renault. Οι καινοτομίες περιλαμβάνουν φυσικά κι ανακυκλωμένα υλικά με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα, επαναχρησιμοποιούμενα εξαρτήματα και τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην παραγωγή.

Renault Emblème

Ως αποτέλεσμα, το Renault Emblème θα παράγει μόλις πέντε τόνους CO2 από την «κούνια μέχρι τον τάφο». Το Έμβλημα της Renault θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, που ξεκινά στις 14 Οκτωβρίου. Μία μέρα αφότου κλείσει η Auto Athina 2024.

 




Δημοσιεύτηκε ! 2024-10-05 08:52:53

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button