
Peugeot 208 GTi, φημολογείται η επιστροφή του, αποκλειστικά ηλεκτρικό
Ο Alain Favey αποτελεί τον νέο CEO της Peugeot, αντικαθιστώντας τη Linda Jackson στον μετασχηματισμό που πραγματοποίησε ο Όμιλος Stellantis. Ο λογότυπος GTi έχει εξαφανιστεί από την γκάμα των 208 από τη δεύτερη γενιά του μοντέλου το 2019, αλλά καλύτερα να ετοιμαστείς για ένα νέο 208 GTi.
Στην ουσία, για ένα e-208 GTi, αφού το νέο μοντέλο θα είναι μια ταχύτερη έκδοση του ηλεκτρικού χάτσμπακ. Όταν ο 58χρονος Γάλλος ρωτήθηκε σχετικά, ανέφερε ότι «πολλές φορές αναρωτιέται γιατί η Peugeot έχει θάψει τα GTi» κι ότι είναι «πολύ πρόθυμος να επανασυνδέσει τη μάρκα με το παρελθόν και την κληρονομιά της».
H ηλεκτροκίνηση φαίνεται ότι θα δώσει νέα πνοή στα GTi, μια κατηγορία που φυτοζωεί
Ένα ηλεκτρικό 208 GTi δεν είναι κάτι δύσκολο να συμβεί. Από τη στιγμή που έχουμε ήδη γρήγορες εκδόσεις που βασίζονται στην πλατφόρμα e-CMP, την οποία χρησιμοποιεί και το e-208. Το υπάρχον crossover 600e της Abarth και την πολυαναμενόμενη Lancia Ypsilon HF.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Abarth 600e, έρχεται με 280 ίππους εμπρός και κοστίζει από €42.950
Με 240 ίππους στον μπροστινό άξονα και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, σίγουρα δεν θα του λείπουν οι επιδόσεις. Το Abarth 600e προσφέρεται μάλιστα και με απόδοση 280 ίππων, αλλά είναι απίθανο να προσφερθεί τόσο μεγάλη ιπποδύναμη στο μικρότερο e-208 GTi.
Αν ο Όμιλος δώσει το πράσινο φως για ένα e-208 GTi, τότε είναι επίσης πιθανό να δούμε και μια καυτή έκδοση του Opel Corsa Electric, δεδομένου ότι τα δύο μοντέλα είναι αδελφοποιημένα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Peugeot 208 Racing, το πνεύμα των 205 και 106 Rallye ζει ακόμα
Τα σημερινά GTi χάνουν συνεχώς πωλήσεις, αφενός γιατί ο κόσμος ψωνίζει ψηλά αμαξώματα. Αφετέρου επειδή καίνε παραπάνω και πληρώνουν υψηλή φορολογία. «Εάν αγοράσετε ένα σπορ μοντέλο που εκπέμπει 180 g/km και βρίσκεστε στην Ιταλία, πρέπει να πληρώνετε τέλη κυκλοφορίας μεταξύ €1.000 και €2.000 κάθε χρόνο», είχε σχολιάσει ο Gaetano Thorel, επικεφαλής της FIAT και της Abarth στην Ευρώπη.
«Γιατί να το κάνετε αυτό όταν σας προσφέρουμε ένα ηλεκτρικό σπορ μοντέλο που συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο, προσφέρει το ίδιο επίπεδο απόλαυσης κι έχει ισοδύναμες επιδόσεις; Στην ίδια τιμή; Νομίζω ότι είναι καλύτερο να παραμείνουμε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα».
Ως εκ τούτου, η ηλεκτροκίνηση ίσως επαναφέρει μια κατηγορία θερμικών μοντέλων που βρίσκεται σε ύφεση. Το θέμα είναι αν θα είναι αντίστοιχα οδηγοκεντρικά με τα καλύτερα hot hatch, όπως το Fiesta ST και το Hyundai i20 N.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-15 19:29:00