Auto

Mercedes: Η νέα μπαταρία που θα απογειώσει τη G-Class

Ως γνωστόν, η αυτονομία αποτελεί τον μεγάλο πονοκέφαλο των αυτοκινητοβιομηχανιών, αλλά και των καταναλωτών που κωλύονται να αγοράσουν ηλεκτρικό. Η Mercedes φέρεται να έχει στα «σκαριά» κάτι πολύ εξελιγμένο για να λύσει το θέμα στο τελευταίο της ηλεκτρικό μοντέλο.

Για την ακρίβεια, η βιομηχανία premium αυτοκινήτων εξελίσσει σε συνεργασία με την αμερικανική Sila Nanotechnologies μία μπαταρία ανόδου πυριτίου. Η οποία αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2026, όταν και θα διατεθεί για την ηλεκτρική G-Class, ενισχύοντας σημαντικά την αυτονομία της.



Η Mercedes G 580 EQ αποκαλύφθηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου με μία μπαταρία 116 kWh, η οποία προέρχεται από την CATL. Καλείται να τροφοδοτήσει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, λόγω της φύσης του δυναμικού SUV, συνεπώς η αυτονομία περιορίζεται στα περίπου 470 χιλιόμετρα.

Έτσι, πριν καν το λανσάρισμα της νέας G-Class, οι άνθρωποι της Mercedes επιβεβαίωσαν τα σχέδιά τους να αναβαθμίσουν το μοντέλο, διαθέτοντας μία μπαταρία με την υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα που έχουμε δει από την μάρκα.

Οι τεχνικές λεπτομέρειες αποκαλύπτουν ότι η μπαταρία ανόδου πυριτίου της Mercedes αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα κατά 20-40%. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και με 20% περισσότερη ενεργειακή πυκνότητα, η χωρητικότητα της μπαταρίας θα έφτανε τις 139 kWh, άρα θα εξασφάλιζε στην G 580 EQ περίπου 570 χιλιόμετρα αυτονομίας.



Αντίστοιχα, μία αύξηση της τάξης του 40% θα μεταφράζεται σε μπαταρία 162 kWh, άρα η αυτονομία θα αυξανόταν σε πάνω από 640 χιλιόμετρα. Φυσικά, αυτού του είδους η εξέλιξη δε θα περιοριστεί στην G 580 EQ, με τη Mercedes να αποκαλύπτει ότι θα τη δούμε και σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα, μεταξύ των οποίων οι EQE και EQS.

Η Mercedes ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Sila Nanotechnologies το 2019 και έκτοτε, οι δύο εταιρείες συνεργάζονται στενά για να καταφέρουν από το 2026 η νέα μπαταρία ανόδου πυριτίου να μπει σε γραμμή μαζικής παραγωγής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-05-05 10:00:54

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button