Maxus Terron 9, κινεζικό ντίζελ, μεγαλύτερα από Ranger και Hilux
Το Maxus Terron 9 αποτελεί την πετρελαιοκίνητη έκδοση του πλήρως ηλεκτρικού eTerron 9. Η μάρκα που ανήκει στη SAIC δημοσίευσε φωτογραφίες από ελαφρώς καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, ενώ το επίσημο ντεμπούτο αναμένεται εντός του 2025.
Το Maxus Terron 9 ξεχωρίζει από το αντίστοιχο EV κυρίως από το επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος. Τα διαφορετικά LED φωτιστικά σώματα και την τεράστια μάσκα. Το προφίλ φαίνεται να είναι πανομοιότυπο με το eTerron 9, αλλά η ουρά χάνει τη λωρίδα LED πλήρους πλάτους για μια πιο συμβατική εμφάνιση.
Πετρελαιοκίνητη και 100% ηλεκτρική έκδοση, οι Κινέζοι καλύπτουν όλα τα γούστα
Το Maxus Terron 9 έχει μήκος 5.500 mm, πλάτος 1.997 mm κι ύψος 1.860 mm, με μεταξόνιο 3.300 mm. Διαστάσεις που το καθιστούν μεγαλύτερο από τον ανταγωνισμό, όπως το Ford Ranger και το Toyota Hilux. Κι αντίστοιχα θηριώδες με το BYD Shark PHEV.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο PHEV Ford Ranger έχει περισσότερη ροπή από το Raptor
Η εταιρεία δεν αποκάλυψε τις τεχνικές προδιαγραφές του pick-up που βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας. Ωστόσο, έγγραφα από την Κίνα μάς ενημερώνουν ότι θα τροφοδοτείται από έναν τούρμπο ντίζελ 2,5 lt απόδοσης 223 ίππων.
Αρκετά πιο αδύναμο δηλαδή από το πλήρως ηλεκτρικό eTerron 9 που αποδίδει 440 ίππους από τους δύο ηλεκτροκινητήρες του. Ωστόσο, το πετρέλαιο έχει το ασύγκριτο πλεονέκτημα της αυτονομίας και της ταχύτατης πλήρωσης παντού.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Maxus eTerron 9, θα σαρώσει το ηλεκτρικό διπλοκάμπινο της MG
Αν και το EV φοράει μπαταρία 102 kWh, η θεωρητική αυτονομία που προσφέρει περιορίζεται στα 430 km. Ο 4κύλινδρος ντίζελ θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, που θα στέλνει τη ροπή στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς.
Θεωρούμε ότι το Terron και το ηλεκτρικό eTerron στοχεύουν περισσότερο στον επαγγελματία παρά στον χομπίστα, δηλαδή είναι πιο κοντά σε φιλοσοφία κατασκευής με το Ford F-150 Lightning παρά με το Tesla Cybertruck.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tesla Cybertruck πρόλαβε να γίνει σμπαράλια στην Κίνα
Αν κι η εταιρεία του Elon Musk προσπαθεί να προσεγγίσει και την πολυπληθή τάξη των Αμερικανών επαγγελματιών. Υποβάλλοντάς το σε βασανιστήρια για να αποδείξει την αξία του ως επαγγελματικό όχημα.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-27 00:47:00