
Lucid Air ρίχνει στην πίστα στη Revuelto. Βασικά σε όλους
«Ναι, τα ηλεκτρικά είναι γρήγορα στην ευθεία, αλλά στην πρώτη στροφή χάνουν τον μπούσουλα». Χμ, όχι. Το απέδειξε περίτρανα το αμερικανικό Car and Driver στην ετήσια μαζωξή του στην πίστα, όπου ένα Lucid Air έκανε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
Δεν ήταν οποιοδήποτε Lucid Air αλλά το πανίσχυρο Sapphire. Ένα από τα ελάχιστα μοντέλα παραγωγής που χρειάζονται λιγότερα από 9” στο 1/4 του μιλίου! Τη σκόνη του έφαγε τόσο η θηριώδης Lamborghini Revuelto των τεσσάρων κινητήρων -έναν θερμικό V12 και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Όσο κι η στημένη για πίστα Cayman GT4 RS με το πακέτο της Manthey.
Εκτός από θερμικά, το Lucid Air πήρε κι ηλεκτρικά σκαλπ: Η Taycan Turbo GT των 1.108 ίππων βρέθηκε 1,6” πίσω του
Το επίτευγμα είναι ακόμα πιο αξιομνημόνευτο αν ενσκήψεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Το Sapphire δεν είναι κάποια σκληροπυρηνική σπορ κατασκευή, αλλά μια υπέρ-πολυτελής μπερλίνα με βάρος 2.420 kg. Συνυπολογίζοντας τους 1.251 ίππους, η αναλογία κιλών ανά ίππο βρίσκεται στο 1,93.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Lucid Air Sapphire κατατροπώνει το Model S Plaid
Σαφώς χειρότερη από το 1,75 της Revuelto, που ζυγίζει 1.772 kg κι αποδίδει 1.015 ίππους. Και δεν μπορείς να της προσάψεις ότι έχει υστέρηση, αφού η επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία καλύπτει τα κενά χαμηλά στο ιταλικό εξωτικό σούπερκαρ.
Η Porsche 718 Cayman GT4 RS θα έπρεπε να νιώθει πολύ άνετα μέσα στο διεθνές αυτοκινητοδρόμιο της Virginia, μήκους 6,6 km. Ζυγίζει πάνω από έναν τόνο λιγότερο από το Sapphire -1.415 kg- και φορούσε το πανάκριβο πακέτο της Manthey Racing. Με αεροδυναμικά βοηθήματα που κάνουν τη διαφορά στις μεγάλες ταχύτητες. Αποδείχθηκε πολύ πιο αξιόμαχη από τη Lamborghini, αφού της έριξε 0,4” παρότι έχει λιγότερα από τα μισά άλογα -500 για την ακρίβεια.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το πρώτο Lucid Air βολτάρει πλέον στους αθηναϊκούς δρόμους
Στην 4η θέση της ημέρας βρέθηκε η Porsche Taycan Turbo GT. Έφτασε πέρυσι μετά βαΐων και κλάδων, ήταν μάλιστα το πρώτο μοντέλο παραγωγής που δοκίμασαν οι Αμερικανοί κι έσπασε τα 2” στο 0-60 mph (0-97 km/h). Κι αν αποφασίσεις να τη φορτώσεις με έξτρα, φτάνει να κοστίζει όσο τρία Model S Plaid. Περιμέναμε κάτι καλύτερο.
Στα υπόλοιπα ενδιαφέροντα στοιχεία της ημέρας, το γεγονός ότι το Lucid Air έγινε το 4ο μοντέλο που κατάφερε να φτάσει τα 170 mph στη μεγάλη ευθεία της πίστας. Τα υπόλοιπα τρία είναι όλα McLaren από άλλες χρονιές. Πάντως, η μοναδική παρουσία της εταιρείας φέτος – η Artura Spider- έφαγε 3,8” από το πυραυλοκίνητο EV.
Στους υπόλοιπους νικητές, στην κατηγορία έως τις $39.999, το πιο γρήγορο ήταν το Hyundai Elantra N. Έως τις $74.999, το Hyundai Ioniq 5 N κι έως τις $139,999, η Cadillac CT5-V Blackwing.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-20 23:59:00