Auto

Leapmotor, ο δεύτερος Κινέζος κατασκευαστής που βγάζει κέρδη

Καινοτόμοι και δυναμικοί, οι Κινέζοι κατασκευαστές δεν είναι παντοδύναμοι. Μεγάλος ή μικρός, ο πόλεμος τιμών που μαίνεται στην Κίνα αποδυναμώνει τα οικονομικά τους. Η Leapmotor όμως, άλλον αποτελεί εξαίρεση.

Μεταξύ των μικρών, μόνο ένας κατασκευαστής είχε φτάσει μέχρι στιγμής στο κατώφλι της κερδοφορίας: Η LI Auto. Όμως δεν είναι πλέον μόνος του σε αυτό το πεδίο. Κατά τη δημοσίευση των τελευταίων αποτελεσμάτων της, η Leapmotor επιβεβαίωσε ότι κατέγραψε καθαρά κέρδη το τέταρτο 3μηνο του 2024. Και αυτό για πρώτη φορά από το λανσάρισμα του πρώτου αυτοκινήτου της το 2019.

Η Leapmotor πέτυχε τριμηνιαίες παραδόσεις που ξεπέρασαν το όριο των 100.000 αυτοκινήτων

Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται κυρίως στην έντονη αύξηση των πωλήσεων. Για του λόγου το ασφαλές, η Leapmotor πούλησε 120.863 αυτοκίνητα μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου 2024, σημειώνοντας αύξηση 118% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2023. Τριμηνιαίες παραδόσεις που ξεπέρασαν το όριο των 100.000 μονάδων για πρώτη φορά και αντιπροσώπευσαν περισσότερο από το ένα τρίτο των ετήσιων πωλήσεων (293.734).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Leapmotor T03, το μεγάλο άλμα προς τα εμπρός… του Stellantis

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Leapmotor C10, λύκος μπήκε στο μαντρί

Λογικά, ο κύκλος εργασιών εκτινάχθηκε την ίδια περίοδο: 13,46 δισ. RMB (1,7 δισ. ευρώ). Αύξηση 155% που αντανακλά αύξηση της μέσης τιμής των αυτοκινήτων που πωλούνται, πιθανώς χάρη στο 7θέσιο SUV, το C16.

Leapmotor B10

Το κέρδος των 80,9 εκατ. γιουάν (10,3 εκατ. ευρώ) είναι συμβολικό, αλλά πραγματικό. Και έρχεται ενώ οι εξαγωγές μόλις ξεκινούν, καθώς ο Όμιλος Stellantis βρίσκεται ακόμη στη φάση ανάπτυξης του διεθνούς δικτύου του. Σε αυτό το πλαίσιο, το λανσάρισμα του νέου SUV, Leapmotor B10, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την κινεζική φίρμα.

 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-13 12:28:00

Back to top button