IM L6, στριφτερός αντίπαλος του Model 3, 1.000 km αυτονομία
Κάθε ηλεκτρική μπερλίνα που σέβεται τον εαυτό της, θέτει τον πήχη πολύ ψηλά, δηλαδή εκεί που βρίσκεται το Model 3 της Tesla. Το κινεζικό IM L6 δεν θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά. Προτάσσει χαμηλότερη τιμή από το αμερικανικό μοντέλο, χωρίς αυτό να αποβαίνει εις βάρος της τεχνολογίας.
Ίσα-ίσα, το IM L6 μπορεί να υπερηφανευτεί ότι ξεχειλίζει από εξοπλισμό και τεχνολογικά καλούδια. 4διεύθυνση, lidar στην οροφή και μια τεράστια μπαταρία ημί-στερεάς κατάστασης για την κορυφαία έκδοση της γκάμας. Όντας ένα από τα πρώτα μοντέλα στον κόσμο που ενσωματώνει κάτι τέτοιο. Με χωρητικότητα 133 kWh, η αυτονομία του πιο ταξιδιάρικου IM L6 φτάνει τα 1.000 km. Η μέτρηση βέβαια αφορά στον αισιόδοξο κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC, οπότε αντιστοιχεί χοντρικά σε 850-900 km κατά το πρωτόκολλο WLTP. Αλλά έχει κι άλλες χάρες.
Υπάρχει μεγαλύτερο κοπλιμένο για ένα νέο μοντέλο από το ότι κατέρριψε την επίδοση ρεκόρ της Citroën Xantia Activa σε δοκιμασία στριψίματος μετά από 25 χρόνια;
Η IM Motors αποτελεί κοινοπραξία της κινεζικής κρατικής SAIC Corporation, του Alibaba Group και της επενδυτικής ZJ High-Tech. Δημιουργήθηκε το 2020 για να ανταγωνιστεί την Tesla, τη Nio κι άλλες αναδυόμενες νέες κινεζικές μάρκες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Avatr 06, στιλάτος αντίπαλος του Model 3 χωρίς πίσω παρμπρίζ
Το IM L6 μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά με yoke τιμόνι. Τρεις οθόνες εκτείνονται σε όλο το πλάτος του ταμπλό, ενώ χρησιμοποιούνται μερικοί από τους πιο προηγμένους επεξεργαστές της πιάτσας: Qualcomm Snapdragon 8295 και Nvidia Orin X.
Βίντεο δοκιμών από την κινεζική επικράτεια αποκαλύπτουν ότι τα υλικα της καμπίνας δεν είναι κορυφαία. Κι υπολείπονται ανταγωνιστικών μοντέλων, όπως το Xiaomi SU7. Αλλά κατά την οδήγηση, η ηλεκτρική μπερλίνα παίρνει το αίμα της πίσω. Γιατί αυτό το ηλεκτρικό επιταχύνει και στρίβει με αδιανόητο ρυθμό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Luxeed S7, με τις πλάτες της Huawei, φθηνότερο από Model 3
Η έκδοση Performance χρησιμοποιεί ηλεκτρική διάταξη 900-volt, έχει τετρακίνηση κι οι κινητήρες της παράγουν συνδυαστικά 787 ίππους και 800 Nm. Ο μπροστινός 272 ίππους και 300 Nm, ενώ ο πίσω 515 ίππους και 500 Nm. Διαθέτει λειτουργία Track, επιτρέποντας ρυθμίσεις στον καταμερισμό της ισχύος στον εμπρός και στον πίσω άξονα. Το traction control και τα αμορτισέρ είναι επίσης ρυθμιζόμενα.
Από στάση, επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 2,74”, ρίχνοντας στα αυτιά στο Model 3 Performance που χρειάζεται 3,1”. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 268 km/h. Χάρη στην 4διεύθυνση, ο κύκλος στροφής είναι μικρότερος από 10 m, ενώ τα ενεργά αμορτισέρ υπόσχονται μηδενισμό των κλίσεων στις στροφές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Σουηδοί ανακύρηξαν Αυτοκίνητο της Χρονιάς το Tesla Model 3
Κάτι που επέτρεψε στην ηλεκτρική μπερλίνα να καταρρίψει το ρεκόρ ταχύτητας στη δοκιμασία του τεστ αποφυγής ταράνδου, που κρατούσε η Citroën Xantia Activa V6 από το 1999! Η τιμή του βασικού IM L6 ξεκινά κάτω από τις €30.000.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-02 00:37:00