Auto

Honda e:Ny1: Γρήγορη φόρτιση σε σπίτι, γραφείο και DC φορτιστές

Η ζήτημα της φόρτισης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εκείνο που απασχολεί τους περισσότερους οδηγούς. Η Honda στο νέο της e:Ny1 έχει δημιουργήσει ένα πολύ αποτελεσματικό και χρηστικό σύστημα το οποίο δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών στον χρήστη κάνοντάς τον να νιώσει ελεύθερος και ανεξάρτητος

Το Honda e:Ny1 έχει ένα ειδικά εξελιγμένο σύστημα φόρτισης που επιτρέπει σταθερό υψηλότερο ρυθμό φόρτισης σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. Οι περισσότεροι έχουν δώσει έμφαση στην πρώτη φάση της φόρτισης, ωστόσο το νέο e:Ny1 μπορεί να διατηρήσει υψηλότερο μέσο ρυθμό για μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας φόρτισης. Ο γραμμικός, υψηλότερος ρυθμός φόρτισης διατηρείται για πολύ περισσότερο από το ήμισυ της φόρτισης, με πολύ μικρή πτώση προς την πλήρη χωρητικότητα.



Το κορυφαίο SUV της Honda μπορεί να φορτιστεί στο σπίτι σε οικιακό φορτιστή AC. Χάρη στο Honda Power Charger με απόδοση 22 kW τριφασικού ρεύματος ή 7,4 kW μονοφασικού ρεύματος το e:Ny1 μπορεί μετά την ολοκλήρωση της ημέρας να φορτιστεί και το επόμενο πρωί να είναι έτοιμο για δράση καλύπτοντας όλες τις μετακινήσεις.



Σε ταχυφορτιστή 11 kW AC το Honda e:Ny1 είναι ικανό να ανακτήσει το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας των 68 kWh σε περίπου 6 ώρες. Η καινοτόμος πρίζα φόρτισης είναι ευκολότερα προσβάσιμη πίσω από ένα αναδιπλούμενο πάνελ στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Επιπλέον, η έξυπνη ένδειξη φόρτισης που ενσωματώνεται κάτω από το καπό μεταδίδει για την κατάσταση της φόρτισης της μπαταρίας.



Τέλος, υπάρχει η επιλογή των μεγάλων σταθμών φόρτισης DC με μέγιστη απόδοση 100 kWh. Η θύρα ταχείας φόρτισης CSS του Honda είναι σε θέση να ανακτήσει 100 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 11 λεπτά. Από την άλλη σε περίπου 45 λεπτά το e:Ny1 κερδίζει το 80% της φόρτισης και μπορεί να συνεχίσει το ταξίδι του.



Όσο για την ασφάλεια της μπαταρίας, η Honda έχει την τεχνολογία και την ποιότητα να προστατεύσει το σύστημα και τους επιβάτες. Η μπαταρία διαθέτει ενσωματωμένο σύστημα ψύξης και είναι τοποθετημένο στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Αυτή η διάταξη συμβάλλει σε χαμηλό κέντρο βάρους και συγκεντρωμένη μάζα για βελτιωμένη συμπεριφορά στο δρόμο, καθώς και στη συνολική αεροδυναμική απόδοση χωρίς την ανάγκη πρόσθετων εξωτερικών εξαρτημάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-07-05 17:45:34

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button