
H Toyota δεν βιάζεται με τα μικρά ηλεκτρικά!
Παρόλο που Volkswagen, Renault, Dacia και Citroën έχουν ήδη ανακοινώσει προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων, η Toyota παραμένει επιφυλακτική.
Ο CEO της Toyota Ευρώπης, Yoshihiro Nakata, δήλωσε ότι η κατασκευή ενός αμιγώς ηλεκτρικού κάτω των 20.000€ στην Ευρώπη δεν είναι κερδοφόρα με το σημερινό κόστος των μπαταριών.
Αντίθετα, εταιρείες όπως η VW προχωρούν στην ανάπτυξη του ID1, παρότι παραδέχονται ότι τα περιθώρια κέρδους θα είναι πολύ χαμηλά.
Τα μόνα διαθέσιμα αμιγώς ηλεκτρικά κάτω των 20.000€ εισάγονται από την Κίνα, το Leapmotor T03 και το Dacia Spring.
Ο Matthew Harrison, επικεφαλής εταιρικής στρατηγικής της Toyota Ευρώπης, παραδέχεται ότι η κατηγορία A-segment είναι η πιο δύσκολη να εξηλεκτριστεί λόγω του κόστους.
Στην Toyota pεριμένουν να δουν τιμές και προγράμματα αποπληρωμής από τον ανταγωνισμό πριν αποφασίσουν.
Η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσιάσει σύντομα μία υβριδική έκδοση του Aygo X αντί για πλήρως ηλεκτρική, καθώς η υβριδική τεχνολογία είναι πιο ώριμη και αποδοτική για την κατηγορία.
Το Aygo X ήταν το μόνο best-seller της Toyota χωρίς ηλεκτροκίνηση το 2024.
Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν 50% (98.723 μονάδες), ξεπερνώντας το Hyundai i10 και πλησιάζοντας το Fiat Panda.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-16 12:00:00