H Mazda βλέπει το μέλλον με… διπλή περιστροφή! (+video)
Ο περιστροφικός κινητήρας της Mazda επανέρχεται στο προσκήνιο, αλλά αυτή τη φορά δεν είναι απλώς μια νοσταλγική επιστροφή στις μέρες δόξας του RX-7 ή αργότερα του RX-8.
Αντίθετα, διαμορφώνει αθόρυβα το ηλεκτρικό μέλλον της μάρκας. Αντί να παρασυρθεί από την τάση για τα EV, η Mazda ακολουθεί μια ασυνήθιστη διαδρομή κατασκευάζοντας ένα υβριδικό σύστημα με δύο ρότορες, για να εξισορροπήσει την ισχύ, την απόδοση και τους ολοένα αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda, Masahiro Moro, αποκάλυψε πρόσφατα ότι ο μελλοντικός Wankel, με δύο ρότορες, επιταχύνεται για να καλύψει το έλλειμμα ισχύος του προκατόχου του, ώστε να καλυφθούν οι απαιτήσεις μιας μεγάλης και κρίσιμης -για την ιαπωνική εταιρεία- αγοράς, όπως αυτή των ΗΠΑ.
Τα νέα έρχονται μετά από μια άλλη αποκάλυψη, αφού ο αρχισχεδιαστής της μάρκας, Masashi Nakayama επιβεβαίωσε ότι το πρωτότυπο Iconic SP έχει «σχεδιαστεί με πραγματική πρόθεση να το μετατρέψει σε μοντέλο παραγωγής στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον».
Το υβριδικό σύστημα του Iconic SP διαθέτει επίσης έναν συμπαγή περιστροφικό κινητήρα με διπλό ρότορα ,που λειτουργεί ως επέκταση αυτονομίας παράλληλα με ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης EV. Όταν παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2023, η Mazda υπερηφανευόταν για την ικανότητα του συστήματος να μειώνει τις εκπομπές έως και 90%, όταν λειτουργεί με καύσιμα ουδέτερα από άνθρακα.
Με 365 ίππους και έμφαση στην απόδοση, φαίνεται καλύτερα ευθυγραμμισμένο με τις φιλοδοξίες του Moro, για ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει την απόδοση με τη βιωσιμότητα. Το βέβαιο, αν λάβουμε υπόψη μας ότι η Μazda, έχει κατοχυρώσει από καιρό νέες πατέντες, είναι ότι οι περιστροφικοί κινητήρες, θα αργήσουν πολύ να μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-06 19:45:00