H Hyundai επενδύει στις συνδρομητικές υπηρεσίες της
Τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να δραστηριοποιούνται στην επί πληρωμή παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση του αυτοκινήτου οι οποίες αφορούν στην αναβάθμιση λογισμικού, εξοπλισμού ακόμα και στην αύξηση της ιπποδύναμης όταν πρόκειται για αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Από τις ευρωπαϊκές εταιρείες η Volvo ήταν η πρώτη που ξεκίνησε αυτή τη διαδικασία και το ίδιο έκανε η Tesla από τις αμερικανικές. Ο στόχος τους ήταν να αυξήσουν τα έσοδά τους και με αυτόν τον τρόπο. Όμως, το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που ήθελαν τα στελέχη τους.
Τώρα, η Hyundai ανακοινώνει ότι θα ακολουθήσει μια πιο δυναμική προσέγγιση για να μπορέσει να αναπτύξει τη συγκεκριμένη αγορά. Όπως ανακοινώθηκε, οι άνθρωποί της διαβλέπουν σημαντική άνοδο στην Ευρώπη και ιδίως στη Γερμανία, όπου η πρόβλεψή τους είναι ότι θα αυξηθεί κατά 33,5% ως το 2030, σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.
Η νοτιοκορεατική εταιρεία, μέσω της Hyundai Connected Mobility και της υπηρεσίας Mocean Subscription, σκοπεύει να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, όπως της Ισπανίας ή του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Hyundai Connected Mobility συνεργάζεται με τη νορβηγική νεοφυή εταιρεία Casi, η οποία ειδικεύεται στην τεχνολογία συνδρομών αυτοκινήτων, εκμεταλλευόμενη την αυξανόμενη τάση του κοινού για υπηρεσίες διαμοιρασμού οχημάτων (car sharing) ή προσωπικού αναβάτη (ride-hailing) όταν πρόκειται για τη μετακίνησή του.
Απόρροια αυτού του φαινομένου είναι η μείωση στην επιλογή ιδιοκτησίας αυτοκινήτου ή χρονομίσθωσης αυτού, ιδίως από τους νέους σε ηλικία.
Αυτό επισήμανε ο Λίραν Γκόλαν, Διευθυντής της Hyundai Connected Mobility, λέγοντας «Τα μοντέλα συνδρομής αυτοκινήτων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τους καταναλωτές να “βουτήξουν τα δάχτυλά τους” στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Οι οδηγοί, μερικές φορές διστάζουν να υιοθετήσουν αυτή τη νέα τεχνολογία λόγω του υψηλού αρχικού κόστους και του φόβου τους σχετικά με την αυτονομία, τη φόρτιση και την αβεβαιότητα σχετικά με την αξία μεταπώλησης τους».
Ο Γκόλαν παραδέχτηκε ότι θα χρειαστεί να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι οι συνδρομητικές υπηρεσίες να γίνουν κερδοφόρες για τη Hyundai. Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Θα χρειαστούν κάποιες χιλιάδες ενεργοί συνδρομητές για να αρχίσουμε να έχουμε κέρδος. Όμως, πλησιάζουμε να επιτύχουμε αυτό τον αριθμό».
Όπως διευκρίνισε αυτό θα γίνει και με τη βοήθεια του εταιρικού στόλου οχημάτων, καθώς μελλοντικά θα τις συμφέρει να έχουν σχετική συνδρομή για να επωφελούνται των νέων υπηρεσιών, χωρίς να χρειάζεται να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητα, εξοικονομώντας χρήματα με αυτόν τον τρόπο.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-15 10:00:00