Auto

H DS στοχεύει στην κατηγορία υπερ-πολυτελείας

Η DS Automobiles, η μάρκα πολυτελείας του ομίλου Stellantis, έχει μπει σε μια διαδικασία επαναπροσδιορισμού της θέσης και της στρατηγική της, θέλοντας να ανταγωνιστεί κατασκευαστές όπως η Rolls-Royce και η Bentley. 

Έτσι δίνει προτεραιότητα στον τολμηρό σχεδιασμό, τα υψηλής ποιότητας εσωτερικά και την δεξιοτεχνία τω ανθρώπων που εμπλέκονται στην κατασκευή τους, αντί να εστιάζει στις υψηλές πωλήσεις.

Οι φιλοδοξίες της μάρκας αποτυπώνονται στο πιο καινούργιο μοντέλο της, το DS No8, το οποίο, σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού Thierry Metroz, εμπνέεται από την Bentley.

DS-No8-(2).jpg

Ο ίδιος οραματίζεται τη DS ως τη «Louis Vuitton των αυτοκινήτων», δίνοντας έμφαση σε μια μοναδική, πολυτελή αισθητική που διαφοροποιείται από τους premium ανταγωνιστές της από τη Γερμανία.

DS-No8-(4).jpg

Ταυτόχρονα ο Metroz παραδέχεται τις δυσκολίες στην εδραίωση μιας πραγματικά πολυτελούς ταυτότητας, εκτιμώντας ότι η διαδικασία αυτή μπορεί να διαρκέσει 10-20 χρόνια.

DS-No8-(5).jpg

Τα επόμενα μοντέλα, όπως οι νέες εκδόσεις των DS 7 και DS 4, θα ακολουθήσουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία του No8, προβάλλοντας την καινοτομία και την ηλεκτρική τεχνολογία.




Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-26 15:14:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button