H νέα Lancia Gamma θα έρθει και ως υβριδική
Η στασιμότητα στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, οδηγεί τις περισσότερες εταιρείες σε μικρότερη ή μεγαλύτερη αναπροσαρμογή των πλάνων τους. Εξαίρεση του κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελεί ούτε ο Όμιλος Stellantis, o οποίος ανακοίνωσε πως η νέα Lancia Gamma εκτός από ηλεκτρική θα είναι και υβριδική.
Η απόφαση του Ομίλου Stellantis ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια συνάντησης υψηλόβαθμων στελεχών του Ομίλου με μέλη της ιταλικής κυβέρνησης. Όπως έγινε γνωστό, ο Όμιλος δεσμεύτηκε να επενδύσει πάνω από 2 δισ. ευρώ στην Ιταλία το 2025, σε μια προσπάθεια να αποκατασταθούν οι τεταμένες σχέσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές. Εγχείρημα που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στην παραίτηση του Carlos Tavares, τον οποίο μέλη της ιταλικής κυβέρνησης, όπως ο υπουργός Βιομηχανίας, Adolfo Urso θεωρούσαν υπεύθυνο για τις κακές σχέσεις Ομίλου Stellantis και κυβέρνησης Meloni.
H υβριδική Lancia Gamma πιθανότατα θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA του Ομίλου Stellantis
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid DCT, Dolce Vita
Στα της Lancia Gamma και πάλι, ο CΟΟ του Oμίλου για την ευρωπαϊκή αγορά, Jean-Philippe Imparato, αποκάλυψε πως το μοντέλο της ιταλικής φίρμας εκτός από φουλ ηλεκτρική θα αποκτήσει και υβριδική υπόσταση. Μια κίνηση αναμενόμενη, καθώς ο Όμιλος διαθέτει το κατάλληλο τεχνολογικό υπόβαθρο (πλατφόρμες) προκειμένου να διαθέσει στην αγορά EV αλλά και θερμικές εκδόσεις του ίδιου μοντέλου.
Ενώ από την κουβέντα δεν θα πρέπει να εξαιρεθεί και το γεγονός ότι οι μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης, καταργούν ή σε σκέφτονται να καταργήσουν την κρατική επιδότηση για την απόκτηση ενός νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Εξηγώντας το σκεπτικό της απόφασης, το υψηλόβαθμο στέλεχος του Ομίλου δήλωσε:
«Η απόφαση να επεκτείνουμε την προσφορά του νέου μοντέλου με εξηλεκτρισμένους κινητήρες βενζίνης αποτελεί μια απάντηση στις πραγματικές απαιτήσεις της αγοράς και επιτρέπει την ικανοποίηση κάθε ανάγκης κινητικότητας. Όλα αυτά μεταφράζονται σε αύξηση του όγκου παραγωγής και συνακόλουθη αύξηση της ανταγωνιστικότητας της μάρκας στην παγκόσμια αγορά».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Jeep Avenger e-Hybrid, τετραγωνίζοντας τον κύκλο
Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, είναι πολύ πιθανό η υβριδική Gamma να βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis. Η παραγωγή του μοντέλου έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στο εργοστάσιο του Melfi της Ιταλίας το 2026.
Βάσει της μέχρι στιγμής πληροφόρησης, η ηλεκτρική έκδοση της Gamma θα αποδίδει 400 ίππους, με τη αυτονομία να μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 700 km. Να αναφέρουμε τέλος, πως δημοσιογραφικές πηγές από την Ιταλία κάνουν λόγο για την έλευση της πιο σπορ έκδοσης HF σε μεταγενέστερο χρόνο.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-18 17:52:00