H εξέλιξη της νέας BMW i3 Neue Klasse προχωρά!
Η καινούργια πλατφόρμα Neue Klasse που δημιούργησε η BMW βρήκε την εφαρμογή της ήδη όταν πρόκειται για μοντέλο παραγωγής. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, τα πρωτότυπα οχήματα της i3 Neue Klasse Sedan βρίσκονται ήδη στους δρόμους της Γερμανίας.
Η διαδικασία εξέλιξης του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου τετράθυρου μοντέλου έχει ξεκινήσει και αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα το 2026. Βεβαίως, θα έχει προηγηθεί η παρουσίαση της iX3 Neue Klasse SUV η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός της επόμενης χρονιάς, όπως έχει ανακοινωθεί από τη γερμανική εταιρεία.
Η i3 Neue Klasse Sedan θα είναι αντίστοιχων διαστάσεων με αυτές της Σειράς 3, ωστόσο δεν θα είναι απλώς η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση αυτής αλλά θα λογίζεται ως ένα καινούργιο αυτόνομο μοντέλο.
Μάλιστα, θα είναι ένα από τα έξι νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα που θα παρουσιάσει η BMW ως το 2028, όπως είναι γνωστό. Από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ανακοινωθεί ότι η σχεδίαση του μοντέλου παραγωγής τής i3 Neue Klasse Sedan θα είναι «καθαρή, κομψή και διαχρονική», με διακριτικές αναφορές στις καθαρές γραμμές της Σειράς 3 της δεκαετίας του 1980 (με τον κωδικό E30), της 3.0 CSL και της κλασικής 2002.
Όσοι έχουν δει από κοντά τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα με τα οποία γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης αναφέρουν ότι μπόρεσαν να διακρίνουν ότι αυτά διατηρούν το χαρακτηριστικό «προφίλ καρχαρία» που είχε το Vision Neue Klasse (φωτογραφίες), όμως εμπρός έχουν μεγαλύτερα σε διαστάσεις LED φώτα.
Επίσης, τα χαρακτηριστικά «νεφρά» στη μάσκα είναι μικρότερα σε διαστάσεις από αυτά που υπάρχουν διαμορφωμένα στα μοντέλα της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, τα οποία προκάλεσαν έντονη κριτική από το κοινό και τον Τύπο. Ανασχεδιασμένος είναι και ο εμπρός προφυλακτήρας για να πληροί τις νόρμες ασφαλείας.
Κάτω από καπό των πρωτότυπων που εντοπίστηκαν στη Γερμανία έχει διαμορφωθεί αποθηκευτικός χώρος («frunk»), ενώ οι θόλοι των τροχών είναι αρκετά εκτεταμένοι του αμαξώματος, κάτι που παραπέμπει σε δημιούργημα της BMW M, χωρίς να είναι απαραίτητα.
Επίσης, οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι κανονικοί και τα πλαϊνά παράθυρα -όπως και το πλαίσιο αυτών- έχουν διαμορφωθεί ώστε να είναι τυπικά ενός οχήματος παραγωγής, δηλαδή μεγαλύτερα και πιο χρηστικά από αυτά που είδαμε στο Vision Neue Klasse.
Τέλος, στο πίσω μέρος των καμουφλαρισμένων πρωτότυπων διακρίνονται τα εκεί φώτα τα οποία αναμένεται να διαφέρουν στο μοντέλο παραγωγής, καθώς τώρα είναι μορφοποιημένα με τρόπο που απλώς να κάνουν τη δουλειά τους.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-13 17:05:00