Auto

GP Μεξικό, άπιαστος Sainz, μείωσε ο Norris

Ο αγώνας του Μεξικό ήταν πέρα για πέρα επεισοδιακός, ο Verstappen τιμωρήθηκε με ποινή 20”, η Ferrari είδε τον Sainz να πανηγυρίζει την 4η νίκη της καριέρας του και τον Leclerc να χάνει μόνος του τη δεύτερη θέση από τον Norris. 6ος ο Verstappen που τιμωρήθηκε με ποινή 20”.

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν με τον Verstappen να ξεκινά καλύτερα και να βρίσκεται πλάι-πλάι με τον Sainz. Ο Ισπανός βγήκε εκτός πίστας με αποτέλεσμα να χρειαστεί να παραχωρήσει τη θέση στον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος. Στις πιο πίσω θέσεις, Tsunoda και Albon είχαν επαφή βλέποντας τον αγώνα τους να τελειώνει πριν καν αρχίσει, ενεργοποιώντας με το καλημέρα το safety car.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε και ο Sainz εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τη δυναμική της Scuderia καταφέρνοντας να περάσει εύκολα τον Verstappen στον 9o γύρο. Το… χάος όμως ήρθε στον αμέσως επόμενο γύρο. Ο Norris κόλλησε πίσω από τον Verstappen και προσπάθησε να τον περάσει. Ο Ολλανδός όμως τον πέταξε εκτός πίστας σε μια ξεκάθαρα αντιαθλητική κίνηση. Στην αναμπουμπούλα χάρηκε ο Leclerc που κατάφερε με αυτόν τον απροσδόκητο τρόπο να βρεθεί στη 2η θέση.

O Carlos Sainz πανηγύρισε την 2η φετινή του νίκη, που σε συνδυασμό με την 3η θέση του Leclerc φέρνει την Ferrari στη 2η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GP Τέξας, διαστημικός Leclerc, 1-2 για την Ferrari

Όπως ήταν λογικό, οι αγωνοδίκες δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ατιμώρητο τον Verstappen τον οποίο και τιμώρησαν με ποινή 20”. Μια ποινή που εξέτισε κατά τη διάρκεια του pits stop. Ήταν φανερό πως από την 13η θέση θα μπορούσε να νικήσει μόνο με θαύμα.

Ο ρεαλιστικός στόχος της ομάδας αλλά και του Verstappen ήταν να τερματίσει όσο το δυνατόν ψηλότερα ώστε να μειώσει κατά το δυνατόν τις απώλειες. Στις πρώτες θέσεις, οι πιλότοι της Ferrari ήταν στον δικό τους αγώνα με τον Sainz να ελέγχει απόλυτα τον ρυθμό και τον Leclerc να έχει διαφορά μεγαλύτερη των 6” από τον Norris.

O Verstappen ξεκίνησε από νωρίς να κερδίζει τη μια θέση μετά την άλλη, με τον Colapinto να προβάρει σθεναρή αντίσταση μέχρι τον 37ο γύρο. Οι πρωτοπόροι είχαν κάνει το pits stop τους με την κατάταξη να παραμένει ως έχει. O Verstappen έφτασε στην 6η θέση μετά το pits stop του Piastri πλην όμως δεν είχε τον ρυθμό να ακολουθήσει τις Mercedes των Hamilton-Russell που βρίσκονταν μπροστά του.

Mexican GP

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μέσω Haas η επιστροφή της Toyota στη Formula 1

Ο Sainz ήταν το απόλυτο αφεντικό του αγώνα αν και ο Norris έδειχνε πως είχε καλύτερο μομέντουμ με τη σκληρή γόμα. Ο Βρετανός έβαλε το κεφάλι κάτω και πίεσε όσο μπορούσε, θέλοντας να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς από τον Verstappen. Μέσα σε όλα, ο ουρανός άρχισε να μαυρίζει επικίνδυνα περίπου 25 γύρους πριν το τέλος.

Ο Norris μείωνε συνεχώς τη διαφορά από τον Leclerc, όπως και ο Hamilton από τον Russell. Με την ομάδα να ενημερώνει τους οδηγούς της πως είναι ελεύθεροι να μονομαχήσουν. Mε τον εφτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να κερδίζει τελικά την 4η θέση. Πιο μπροστά, στον 63ο γύρο η πίεση του Norris απέδωσε καρπούς καθώς ο Leclerc υπέπεσε σε ένα εύκολο λάθος, χαρίζοντας την 2η θέση στον οδηγό της McLaren.

 

 

Κάπως έτσι ο Sainz έφτασε χωρίς να ιδρώσει στην 2η φετινή του νίκη και 4η συνολικά της καριέρας του. Σε συνδυασμό δε με την 3η θέση του Leclerc (πήρε και τον βαθμό του ταχύτερου γύρου) φέρνει πλέον το Maranello στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, 29 βαθμούς πίσω από την McLaren. Δείχνοντας με τον πλέον εμφατικό τρόπο (εδώ και κάμποσους αγώνες) πως η Ferrari μπορεί να επανέλθει στην κορυφή για πρώτη φορά μετά το 2008. Norris, Hamilton, Russell, Verstappen, Magnussen, Piastri, Hulkenberg και Gasly συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη 10άδα.

Στα των οδηγών, ο Norris μείωσε κατά 10 βαθμούς τη διαφορά (στους 47 πλέον) με τέσσερις αγώνες και δύο sprint race να απομένουν. Eπόμενος αγώνας στην πίστα του Interlagos, στην Βραζιλία το διάστημα 1-3 Νοεμβρίου.
 




Δημοσιεύτηκε ! 2024-10-28 02:59:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button