Auto

Ford Explorer EV: American dream, με επιδότηση 5.000 ευρώ και προνομιακό επιτόκιο 4,9%

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Explorer αποτελεί μια σημαντική προσθήκη στην γκάμα των μοντέλων της Ford. Δεν είναι ότι φέρει απλώς την αμερικανική κληρονομιά και το κατασκευαστικό DNA της αμερικανικής εταιρείας και στην ηλεκτροκίνηση.

Η ύπαρξή του ολοκληρώνεται ενσωματώνοντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία σε κάθε τομέα του, τη μεγάλη πρακτικότητα και τον κομψό σχεδιασμό, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό του.



Το μεσαίου μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικό SUV σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στη Γερμανία, στο Κέντρο Σχεδιασμού της Ford στην Κολωνία και στις εγκαταστάσεις που βρίσκονται στην πόλη, σύμφωνα με τα υψηλότερα στάνταρ ποιότητας που εφαρμόζει τόσο η εταιρεία όσο και με το αυστηρό τευτονικό πρότυπο παραγωγής.

Το Explorer EV διαθέτει ένα αρμονικό σύνολο δυναμικής και κομψής εμφάνισης, με χαρακτηριστικά όπως οι έντονοι θόλοι τροχών και το αυξημένο ύψος του οχήματος από το έδαφος.

Η μορφή του αμαξώματός του αντανακλά τον διπλό χαρακτήρα του, αυτόν που δηλώνει την ετοιμότητά του τόσο για αστική μετακίνηση όσο και για εκδρομές και σκληροτράχηλες εκτός δρόμου διαδρομές.



Στο εσωτερικό, η ευρυχωρία και η πρακτικότητα είναι εμφανείς. Μια καινοτόμος λύση είναι η κάθετα τοποθετημένη έγχρωμη οθόνη αφής SYNC Move 14,6 ιντσών, η οποία μπορεί να μεταβάλλει την κλίση της έως και 30 μοίρες.

Με αυτόν τον τρόπο αποκαλύπτεται το «My Private Lock», ένας κρυφός αποθηκευτικός χώρος για ασφαλή φύλαξη μικροαντικειμένων. Επιπλέον, η ευρύχωρη, καλυπτόμενη κονσόλα «MegaConsole» μεταξύ οδηγού και συνοδηγού προσφέρει χωρητικότητα 17 λίτρων, επιτρέποντας την αποθήκευση αντικειμένων διαφόρων μεγεθών και σχημάτων.



Ο βασικός εξοπλισμός του Explorer EV είναι υψηλότατος και περιλαμβάνει πληθώρα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, καθώς και προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.

Για παράδειγμα, συστήματα όπως το Assisted Lane Change και το Intelligent Adaptive Cruise Control με σύστημα Stop and Go, τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, η ασύρματη σύνδεση με Android Auto και Apple CarPlay είναι κάποια από αυτά.

Το Ford Explorer EV διατίθεται σε τρεις εκδόσεις αναφορικά με τη μέγιστη ισχύ του και την αυτονομία του. Η πρώτη, είναι πισωκίνητη, έχει ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 170 ίππων και μέγιστης ροπής 310 Nm.



Η μπαταρία του έχει ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 55 kWh (52 kWh, πραγματική) και η αυτονομία της είναι 378 χλμ. (κατά WLTP). Η φόρτισή της από 10% έως 80% μπορεί να επιτευχθεί σε 25 λεπτά της ώρας, σε ταχυφορτιστή DC ισχύος έως 145 kW.

H δεύτερη είναι η (επίσης πισωκίνητη) μέγιστης ισχύος 286 ίππων και μέγιστης ροπή 545 Nm. Σε αυτή, ο συσσωρευτής έχει ονομαστική χωρητικότητα 82 kWh (77 kWh πραγματική) και προσφέρει αυτονομία έως 602 χιλιόμετρα (κατά WLTP). Η φόρτισή του από 10% έως 80% μπορεί να επιτευχθεί σε 28 λεπτά σε ταχυφορτιστή DC ισχύος έως 135 kW.



Η τρίτη, είναι η κορυφαία τετρακίνητη (AWD) με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Με συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 340 ίππους και συνδυασμένη μέγιστη ροπή 545 Nm διαθέτει μπαταρία πραγματικής χωρητικότητας 79 kWh (ονομαστική 82 kWh), προσφέροντας αυτονομία έως 566 χιλιόμετρα (κατά WLTP). Η φόρτιση από 10% έως 80% διαρκεί 26 λεπτά σε ταχυφορτιστή DC ισχύος έως 185 kW.

Η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία της Ford έχει κάνει το Explorer EV να είναι προσιτότερο από ποτέ. Με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά III» και με επιδότηση Ford 5.000 ευρώ, η τιμή πώλησής του ξεκινά από τις 29.700 ευρώ.



Επίσης, διατίθεται και με το νέο προνομιακό πρόγραμμα Ford Finance με επιτόκιο 4,9%, ελάχιστη προκαταβολή έως 20% και διάρκεια έως 84 μήνες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-14 18:45:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button