Auto

Flyover Θεσσαλονίκης: Μέτρα για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού

Μέτρα για την  αποσυμφόρηση και τη βελτίωση της κίνησης των οδηγών στην περιφερειακή οδό και στο κέντρο της πόλης αποφάσισε το συντονιστικό συμβούλιο για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κατασκευής του flyover, το οποίο συνεδρίασε στο Διοικητήριο (ΥΜΑΘ), υπό τον υφυπουργό Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας και Θράκης) Κώστα Γκιουλέκα.

Κατά τη διάρκεια του συντονιστικού οργάνου επιβεβαιώθηκε η υποστήριξη των φορέων στο έργο και αποφασίστηκαν τέσσερεις βασικές παρεμβάσεις, οι οποίες θα ισχύσουν από το αμέσως επόμενο διάστημα.

Συγκεκριμένα, στη λήξη της σύσκεψης ο κ. Γκιουλέκας ανακοίνωσε δέσμη μέτρων, τα οποία θα δοκιμαστούν στην πράξη, με τη συνεργασία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της αυτοδιοίκησης, των φορέων και της τροχαίας, ώστε να υπάρξει καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας και μεγαλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στις μετακινήσεις τους.

Από την ερχόμενη εβδομάδα και ως το τέλος του μήνα θα έχουν εφαρμοστούν οι εξής παρεμβάσεις:

  • Ψηφιακή ενημέρωση μέσω εφαρμογής -με την συνεργασία μεταξύ Google και ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ- προσβάσιμης από τα κινητά των οδηγών, ώστε να να μπορούν να επιλέγουν την καλύτερη εναλλακτική διαδρομή από άποψη κίνησης κατά τις ώρες αιχμής.
  • Συνολικά οκτακόσιες έως εννιακόσιες νέες θέσεις προσωρινής στάθμευσης, περιφερειακά του κέντρου. Εντός της ΔΕΘ θα διατεθούν τετρακόσιες θέσεις και στο λιμάνι από τον ΟΛΘ με μικρό αντίτιμο διακόσιες σαράντα δύο. Άλλες θέσεις στάθμευσης θα παραχωρηθούν σε δύο οικόπεδα της ΓΑΙΑ ΟΣΕ κοντά στον Παλιό Σταθμό, στο ύψος των δικαστηρίων. Νέο κυκλικό δρομολόγιο του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ, θα συνδέει οδικώς τα παραπάνω σημεία στάθμευσης, όπου θα αφήνουν τα αυτοκίνητά τους οι οδηγοί για να συνεχίζουν να κινούνται με την αστική συγκοινωνία στο κέντρο της πόλης.
  • Τοποθέτηση σε κεντρικές οδούς πλαστικών μικρών πασάλων οριοθέτησης των λωρίδων κυκλοφορίας, ώστε με τη συνδρομή της τροχαίας να αποφεύγεται η παράνομη στάθμευση και να απελευθερώνονται οι λεωφορειολωρίδες.
  • Επικαιροποιήση, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, του χρόνου λειτουργίας των σηματοδοτών, ανάλογα με τα νέα δεδομένα, που παρέχει το Ινστιτούτο Μεταφορών, όπως αποτυπώνονται στην κυκλοφορία, λόγω της κατασκευής του fly over.

Τέλος, αποφασίστηκε η δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας (Κέντρο Ηλεκτρονικής Καταγραφής και Πληροφόρησης Φορέων) ώστε όλοι οι συναρμόδιοι φορείς, δήμοι , υπηρεσίες, να καταχωρούν και να ενημερώνουν για πολυπληθείς εκδηλώσεις που προγραμματίζονται στις περιοχές τους, ένα δεκαπενθήμερο νωρίτερα, ώστε να σχεδιάζονται, εγκαίρως, οι έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-09-23 07:00:44

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button