
Bugatti Tourbillon, ποιος ποδοσφαιριστής την απέκτησε… μισή;
Στις αρχές του 2025, ο Erling Haaland, ένας από τους κορυφαίους φορ της εποχής μας, ανανέωσε το συμβόλαιο του με την Manchester City, με τις μηνιαίες απολαβές του να ξεπερνούν τα τέσσερα εκατομμύρια ευρώ. Όσα δηλαδή χρειάζεται για να αποκτήσει την Bugatti Tourbillon.
Σύμφωνα με αγγλικά μέσα ενημέρωσης, ο Νορβηγός αστέρας, λίγες εβδομάδες μετά την απόκτηση της Porsche 911 GT3 RS ετοιμάζεται να προσθέσει στο γκαράζ του ένα από τα πιο εξωτικά hypecar του πλανήτη. Την Bugatti Tourbillon. Από κοινού με τον επιχειρηματία φίλο του Ole Christoffer Ertvaag.
Όχι επειδή τους λείπουν τα λεφτά προφανώς αλλά επειδή η παραγωγή του γαλλικού hypercar είναι περιορισμένη και η ζήτηση από το επιφανές κοινό της εταιρείας, μεγάλη. H Tourbillon τροφοδοτείται από ένα plug-in hybrid σύστημα που αποδίδει συνδυαστικά 1.800 PS.
O Erling Haaland το έχει ρίξει στα αυτοκίνητα. Έτσι, μετά την Porsche 911 GT3 RS πρόσθεσε στο γκαράζ του και την Bugatti Tourbillon
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι αυτοκίνητο οδηγεί ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς;
Σημείο αναφοράς, ο ατμοσφαιρικός V16 των 8,3 lt, προϊόν της συνεργασίας με την Cosworth που ζυγίζει 252 kg. Από μόνος του αποδίδει 1.000 ίππους και 900 Nm, ενώ μπορεί να στροφάρει μέχρι τις 9.000 rpm. Συνεργάζεται δε με τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο εμπρός κι ένα πίσω) που προσφέρουν ακόμα 800 PS.
Ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 2”, σε 5” έχει φτάσει τα 200 km/h, με τα 300 km/h να έρχονται σε λιγότερο από 10”. H τελική ταχύτητα σταματά στα 380 km/h. Με το έξτρα πακέτο πάντως, ανεβαίνει στα 445 km/h.
Για την ιστορία, να αναφέρουμε πως η Bugatti Tourbillon εφοδιάζεται με μια μπαταρία 25 kW, που βασίζεται σε αρχιτεκτονική 800V. Μπορεί να διανύσει 60 km και η φόρτιση από το 0-80% απαιτεί 12 λεπτά. Μένει λοιπόν να δούμε αν ο Haaland εκτός από την Tourbillon αγόρασε και το ασορτί ρολόι του οίκου Jacob & Co.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Για δοκιμές στην Ελλάδα το Xiaomi SU7 με τους 1.548 PS
O φημισμένος οίκος ρολογιών και κοσμημάτων το περασμένο καλοκαίρι είχε ανακοινώσει πως θα συνεργαστεί με την γαλλική φίρμα για την κατασκευή ενός premium ρολογιού, ως φόρο τιμής στο hypercar της Bugatti. Με το κόστος του να ανέρχεται στις €300.000. Η αλλιώς, δύο εργάσιμες μέρες, αν λέγεσαι Erling Haaland…
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-20 14:45:00