BTCC, διώχνει τις μπαταρίες, αγκαλιάζει τα συνθετικά καύσιμα
Το Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού BTCC θα εγκαταλείψει την υβριδική τεχνολογία, τρία μόλις χρόνια μετά την εισαγωγή της. Θα την αντικαταστήσει με συνθετικά καύσιμα, τα λεγόμενα e-fuels.
Το υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιούν τα αγωνιστικά παρέχεται από την Cosworth. Παρουσιάστηκε το 2022 και θα σταματήσει να χρησιμοποιείται στο τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής σεζόν. Με τα συνθετικά καύσιμα, τα αγωνιστικά θα γίνουν ταχύτερα. Διότι ενώ η συνολική ισχύς των αυτοκινήτων θα παραμείνει η ίδια, περί των 350 ίππων, πλέον θα ζυγίζουν 55 kg λιγότερο. Ένεκα της κατάργησης του υβριδικού συστήματος.
Το Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού δοκιμάζει όλες τις διαθέσιμες λύσεις για πιο οικολογικό προφίλ. Επόμενο βήμα τα 100% ηλεκτρικά;
Η σημερινή επιπλέον ώθηση για προσπέρασμα, με μια ηλεκτρογεννήτρια να παρέχει στους οδηγούς 60 επιπλέον ίππους για σύντομο χρονικό διάστημα, θα διατηρηθεί. Και θα προέρχεται πλέον από την τουρμπίνα του κινητήρα. Το BTCC αποφάσισε επίσης να αφαιρέσει την ειδοποίηση για την επιπλέον ισχύ από τις οθόνες χρονομέτρησης των ομάδων, προκειμένου να βελτιώσει τον ανταγωνισμό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 911 κάνει παγκόσμιο ρεκόρ καίγοντας συνθετικά καύσιμα
«Έδινε άμεσες πληροφορίες στις αντίπαλες ομάδες και τους οδηγούς, οπότε και τη δυνατότητα να πάρουν τα μέτρα τους», ανέφερε δήλωση των ιθυνόντων. Με τη νέα διάταξη, θα υπάρχει περισσότερο η αίσθηση του έκτακτου και της έκπληξης. Οι θεατές πάντως θα ενημερώνονται για τη χρήση της λειτουργίας, με φώτα LED στα πλαϊνά παράθυρα κάθε αγωνιστικού. Ενώ θα εμφανίζεται ειδοποίηση και στις καρτέλες της ζωντανής τηλεοπτικής μετάδοσης.
Ο επικεφαλής του BTCC, Alan Gow, δήλωσε: «Η εισαγωγή 100% βιώσιμων καυσίμων χωρίς ορυκτά από το 2025 δείχνει ότι το BTCC παραμένει προσηλωμένο στην καινοτομία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ως η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυτή η εισαγωγή είναι ένα σημαντικό κι ουσιαστικό βήμα για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας και του ενθουσιασμού που είναι συνώνυμα με το BTCC, αλλά με έναν πιο βιώσιμο και προνοητικό τρόπο».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ «Πολλή φασαρία για το τίποτα», η θέση της VW για τα συνθετικά καύσιμα
Ο Gow πρόσθεσε ότι το πρωτάθλημα «δεν έχει κάτι άλλο να αποδείξει» σχετικά με την υβριδική τεχνολογία. Κι ότι «τώρα μπορούμε να προχωρήσουμε περαιτέρω με την εισαγωγή βιώσιμων καυσίμων χωρίς ορυκτά».
Δημοσιεύτηκε ! 2024-10-31 19:36:00