Auto

BMW M, αυτή είναι η Neue Klasse ηλεκτρική M3 των 1.000+ ίππων

H BMW M δεν επιθυμεί την πόλωση που υπάρχει ανάμεσα στους λάτρεις και τις κατηγόρους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για αυτό, αποφάσισε κάτι πολύ απλό: Η επόμενη Μ3 θα κυκλοφορήσει τόσο σε 100% ηλεκτρική έκδοση, που θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse. Όσο και σε θερμική.

Η τελευταία θα φορά τον διτούρμπινο S58 των 3,0 lt. Έχει εναρμονιστεί με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7, οπότε θα μας συντροφεύει για κάμποσα χρόνια ακόμα. Για όσους έλκονται περισσότερο από την ακαριαία ροπή και τις καταιγιστικές επιδόσεις, η πλατφόρμα Neue Klasse θα αποτελέσει την καλύτερη βάση για το θηρίο με τον 4ψηφιο αριθμό ισχύος. Για πρώτη φορά, η γερμανική εταιρεία μάς παρουσιάζει με καμάρι το νέο της μοντέλο, έστω κι ως πρωτότυπο δοκιμών.

Με σχεδίαση που παραπέμπει στο ένδοξο παρελθόν κι άπειρη ισχύ, η ηλεκτρική M3 καταφτάνει με δόξα και τιμή

Οι Γερμανοί προσπαθούν να κρατήσουν ζεστούς τους υποψήφιους αγοραστές. Με σχήμα που επιστρέφει στις σχεδιαστικές ρίζες του Μονάχου, βλέπουμε ότι οι πελώριες γρίλιες στη μάσκα είναι παρελθόν. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H BMW E30 M3 επιστρέφει φορώντας την πλατφόρμα Neue Klasse

Τα τονισμένα φτερά κι οι χωνευτές χειρολαβές των θυρών αιχμαλωτίζουν τη ματιά. Αξίζει να επαινέσουμε την καλαισθησία της BMW. Εκεί που οι υπόλοιποι κατασκευαστές ντύνουν τα πρωτότυπα δοκιμών με ένα ακαλαίσθητο αυτοκόλλητο, αυτό στη νέα M3 είναι ένα έργο τέχνης. 

Neue Klasse

Κοιτώντας τη Neue Klasse από πίσω και διαγώνια, το όλο σχήμα της ουράς και το τμήμα των φωτιστικών σωμάτων που είναι εμφανές θυμίζουν κάτι από Peugeot 508. Μην ψάξεις για εξατμίσεις, μην ξεχνάς ότι είναι ηλεκτρική. Γνωρίζουμε ήδη ότι θα έχει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς η BMW M3 Touring ταπείνωσε τη Revuelto;

Κάτι που θα επιτρέπει προηγμένο torque vectoring κι επιτόπια στροφή, το λεγόμενο «tank turn». Δεν υπάρχει κάποια νεότερη ανακοίνωση σχετικά με την ιπποδύναμη του νέου μοντέλου. Μόνο η φημολογία που είχε προκύψει παλιότερα κι έκανε λόγο για συνολική ισχύ 1 MW, ήτοι 1.360 ίππους. Απενεργοποιώντας τους μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες, θα απολαμβάνεις μια πισωκίνητη μπερλίνα με υπερεπαρκή ροπή για άφθονες πλαγιολισθήσεις. 

 




Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-12 08:51:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button