
Audi RS3, αναβαθμισμένo, πιο άγριο στιλ, καλύτερες επιδόσεις
To Ingolstadt παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του Audi RS3 για το 2025, με σημαντικές βελτιώσεις τόσο στο στιλ όσο και στη μηχανολογία και στις επιδόσεις του.
Παρά την αύξηση της τιμής, η εταιρεία εγγυάται ότι οι αλλαγές αυτές προσφέρουν ακόμα πιο εντυπωσιακή εμπειρία οδήγησης, ικανοποιώντας έτσι τις υψηλές προσδοκίες για τα αυτοκίνητα επιδόσεων της φίρμας. Το πρώτο πράγμα που τραβάει την προσοχή στο νέο Audi RS3 είναι οι πιο επιθετικοί προφυλακτήρες, μάσκα με μεγαλύτερους αεραγωγούς και ρομβοειδές μοτίβο στη γρίλια, με το σήμα της Audi να είναι σχεδιασμένο με ανθρακίτη, προσθέτοντας ακόμα πιο αγωνιστικό στιλ.
Το Audi RS3 MY2025 έγραψε στο Nürburgring ταχύτερο χρόνο κατά 7″ έναντι του προκατόχου του
Η εμφάνιση συμπληρώνεται με τις νέες 19άρες ζάντες, οι οποίες προσφέρουν πιο δυναμική αίσθηση. Επιπλέον, οι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ νέων χρωμάτων, όπως το Arkona White, το Progressive Red Metallic και το Ascari Blue Metallic.
Μια ακόμα από τις αναβαθμίσεις είναι η εισαγωγή της τεχνολογίας Matrix LED για τα εμπρός φώτα. Τεχνολογία που εξασφαλίζει καλύτερη ορατότητα στη νυχτερινή οδήγηση, χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στους αντιδιερχόμενους οδηγούς. Επιπλέον, όπως και στην προηγούμενη έκδοση, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη φωτεινή υπογραφή των φώτων ημέρας (DRL) απευθείας από την κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου, προσθέτοντας μια προσωπική νότα.
Το εσωτερικό του Audi RS3 έχει επίσης υποστεί ανανέωση, με το flat-bottomed τιμόνι να διαθέτει επιλογές για RS Mode και Paddles από αλουμίνιο, ενισχύοντας την αγωνιστική ατμόσφαιρα. Η καμπίνα πλέον έρχεται σε χρωματισμό Vanadium grey.
Η καρδιά του RS3 ωστόσο, έχει να κάνει με οι επιδόσεις του. Η Audi υπόσχεται ότι το νέο μοντέλο είναι καλύτερο από ποτέ, χάρη στην αναρρυθμισμένη ανάρτηση και τον αναβαθμισμένο RS Torque Splitter. Τεχνολογία που λειτουργεί ως ένα πιο εξελιγμένο πίσω διαφορικό, βελτιώνοντας την κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς, προσφέροντας καλύτερη ευελιξία και σταθερότητα.
Τα αποτελέσματα είναι εμφανή, με το πρωτότυπο του RS3 ΜΥ2025 στο Nürburgring να καταφέρνει να ξεπεράσει τον προκάτοχό του κατά επτά δευτερόλεπτα στον γύρο, με το χρονόμετρο να σταματά στα 7′ 33″ 123 έναντι 7′ 40″ 748 του ΜΥ2021. Βελτίωση που αποδίδεται κυρίως στις αναβαθμίσεις στην ανάρτηση και στο RS Torque Splitter, παρά το γεγονός ότι το νέο μοντέλο διατήρησε την ίδια ισχύ με το προηγούμενο.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, τιο ανανεωμένο RS3 χρειάζεται 3,8 δευτερόλεπτα για το σπριντ από 0 έως 100 km/h, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Για όσους επιθυμούν ακόμα περισσότερη ταχύτητα, το πακέτο RS Dynamic plus αυξάνει το όριο στα 290 km/h, έναντι 280 km/h του προηγούμενου μοντέλου.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-21 20:54:00