Showbiz

Aide-mémoire | Τα νέα δεδομένα για τη Eurovision, η νέα τράπουλα στην prime… |


*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Καλησπέρα, καλησπέρα!

Φινάλε για μια αμήχανη τηλεοπτική εβδομάδα, αυτή που ξεκίνησε και κύλησε στη σκιά των άτυχων στιγμών των προηγούμενων ημερών. Κανονικά, με τόσα που έχουμε δει και έχουν γίνει στη μικρή οθόνη, δεν θα έπρεπε να μας εντυπωσιάζει κάθε νέα άβολη στιγμή, αλλά ευτυχώς για τους υγιείς θεατές αυτών των προγραμμάτων, κάπου κάπου συγκινούμαστε και δηλώνουμε την… εναντίωσή μας. Προχωράμε…

Διαβάστε Επίσης

Aide-mémoire | Τα νέα δεδομένα για τη Eurovision, η νέα τράπουλα στην prime time & ένας μυστικός χωρισμός

Σαν να το ήξερα, που έγραφα χθες ποιος πραγματικά βλέπει την “Αρχελάου 5”. Πρωί Παρασκευής και στο “απολογιστικό” δελτίο Τύπου της ΕΡΤ για το ERTFLIX στις κορυφαίες θέσεις της προτίμησης των θεατών ήταν και η “Αρχελάου 5”. Άκουσον, άκουσον, τελικά οι θεατές της ΕΡΤ βλέπουν όντως την “Αρχελάου”. Για την ακρίβεια, το ενημερωτικό δελτίο της ΕΡΤ αναφέρει πως ανάμεσα στις 16.130.000 θεάσεις, στις θεάσεις on demand, τις πρώτες θέσεις στο ελληνικό πρόγραμμα καταλαμβάνουν η δεύτερη σεζόν των σειρών μυθοπλασίας της ΕΡΤ “Η παραλία” και “Ηλέκτρα”, καθώς και η νέα κωμική σειρά “Αρχελάου 5”. Επίσης, η ελληνική ταινία “Η Ρόζα της Σμύρνης” και η πολυβραβευμένη ελληνική ταινία μικρού μήκους “Έλα να σου πω”. Άκου τώρα πράγματα…

Διαβάστε Επίσης

Aide-mémoire | Τα νέα δεδομένα για τη Eurovision, η νέα τράπουλα στην prime time & ένας μυστικός χωρισμός - εικόνα 2

Σε αυτά που ακούσαμε στην πρόσφατη παρουσίαση της “ΕΡΗΜΗΣ ΧΩΡΑΣ” ήταν και ότι το ERTFLIX συγκαταλέγεται στις 10 καλύτερες πλατφόρμες της Ευρώπης, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της EBU, Νοέλ Κιουράν. Χαρές και κατόπιν εορτής για το δίδυμο Ζούλα- Παπαδάκη που λαμβάνουν τα εύσημα για την ΕΡΤ, μέσω Φαλήρου. Μη ξεχνάμε πως σχεδόν το σύνολο του προγράμματος της ΕΡΤ είναι επιλογές της προηγούμενης διοίκησης. Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

Διαβάστε Επίσης

Aide-mémoire | Τα νέα δεδομένα για τη Eurovision, η νέα τράπουλα στην prime time & ένας μυστικός χωρισμός - εικόνα 3

Με 15,2% έκλεισε ταμείο η πρεμιέρα του “The Reunion” με Σάκη Τανιμανίδη και Γιώργου Μαυρίδη. Τι σημασία έχουν οι τίτλοι και αν το “World Party” είναι στον Alpha. Εντυπωσιακό, τώρα που αναφέρθηκα στον Alpha, και το 20,8% του “Happy Day” της Πέμπτης. Η Σταματίνα έχει κάθε λόγο να απολαμβάνει ακόμα μία εξαιρετική χρονιά. Τη συνάντησα κιόλας, πριν λίγες ημέρες, απαστράπτουσα και ευτυχισμένη. Χαίρεσαι να της λες “καλησπέρα”. Μιλώντας για ποσοστά τηλεθέασης ανεβασμένος είναι και “Ο Τροχός της Τύχης” που σου κλείνει το μάτι με 15,3% λέγοντάς σου “ο παλιός είναι αλλιώς”. 9,6% στο δυναμικό κοινό και για τις “Συνδέσεις” της ΕΡΤ1, ποσοστό σημαντικό αν σκεφτείς πως το “Καλημέρα Ελλάδα” είναι στο 11,1%. Παρομοίως και το “Πρωίαν σε είδον” που μπορεί να μην πρωταγωνιστεί αλλά με 7,6% πέρασε το “Breakfast@Star” την Πέμπτη που έκανε 6,9%. Σημαίνει τίποτα η νίκη της μιας μέρας; Απολύτως τίποτα. Αλλά δείχνει τη μεγάλη εικόνα (όχι αυτή της Λυμπεράκη): η αγορά είναι ανοιχτή ακόμα και για το πιο ήσυχο outsider.

Και όσο στην Ελλάδα πεθαίνουμε από βαρεμάρα, παρακολουθώντας τις δηλώσεις ημιδιάσημων ανθρώπων, γίνεται viral η δήλωση της νέας εμμονής των θεατών του Netflix, Cooper Koch, πως δεν χρειάστηκε κανένα… πρόσθετο μέλος ώστε να γυρίσει τις ολόγυμνες σκηνές της σειράς “Monsters” όπου πρωταγωνιστεί. Τους απολαμβάνω τους αμερικανούς που έχουν πραγματικά pop θεματολογία.

Φημολογείται πως ένα πολύ αγαπητό τηλεοπτικό πρόσωπο, με σταθερή παρουσία τα τελευταία χρόνια μπροστά από τις κάμερες, έριξε αυλαία στην όμορφη και ήρεμη σχέση που διατηρούσε. Μάλιστα, η σχέση δεν ήταν κρυφή, ουκ ολίγες φορές υπήρχαν κοινές εμφανίσεις και συνεντεύξεις, μη σας πω και συνεργασίες! Φήμες είναι όμως, ας μείνουμε εκεί.

Στο MEGA έρχεται η πρόσφατη σειρά της COSMOTE TV σε σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια με τίτλο “17 Κλωστές”. Η σειρά θα κάνει πρεμιέρα την Κυριακή, 3 Νοεμβρίου, στις 22:50 και ως γνωστόν θα ολοκληρωθεί σε 6 επεισόδια με πρωταγωνιστή τον Πάνο Βλάχο. Να σας θυμίσω πως η συγκεκριμένη παραγωγή είναι τηλεοπτική μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου του Πάνου Δημάκη, σε σενάριο που υπογράφουν η Μιρέλλα Παπαοικονόμου και η Κάτια Κισσονέργη αλλά και πρωτότυπη μουσική από τον Μίνω Μάτσα. Οι “17 Κλωστές” μάλιστα έρχονται την ώρα που ο Σωτήρης Τσαφούλιας βρίσκεται ήδη in progress, που λένε και στο χωριό μου, για τη νέα του σειρά, που θα μεταδοθεί όπως πάντα από την COSMOTE TV.

Νέα δεδομένα πάντως υπάρχουν και στο στρατόπεδο του Alpha. Από αυτό το Σαββατοκύριακο η αγαπημένη των θεατών “Τζέλα Δελαφράγκα” δίνει ραντεβού κάθε Κυριακή στις 21:00 ενώ το διπλό επεισόδιο του “Τιμωρού” που βλέπαμε απλώνεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00. Τη Δευτέρα στις 22:30 θα μεταδίδεται η “Διάφανη Αγάπη” και αμέσως μετά το “Money Drop”, το οποίο θα μεταδίδεται και την Τρίτη. Τα υπόλοιπα πάνω κάτω είναι γνωστά, Τετάρτη με Παρασκευή ο “Άγιος Έρωτας” στις 21:00, η “Αυτοψία” επίσης Τετάρτη και Πέμπτη και Παρασκευή “Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα” με μεγάλες προσδοκίες.

Διαβάστε Επίσης

Aide-mémoire | Τα νέα δεδομένα για τη Eurovision, η νέα τράπουλα στην prime time & ένας μυστικός χωρισμός - εικόνα 4

Δεν είναι πάντως η μόνη αλλαγή στη βραδινή ζώνη, αφού από την ερχόμενη εβδομάδα το “Ταμπού” θα παίξει Δευτέρα, Τρίτη και Πέμπτη, ενώ την μεθεπόμενη εβδομάδα θα παίζεται σερί από Δευτέρα έως και Πέμπτη. Μπράβο απόθεμα!

Eurovision

Εν τω μεταξύ, παρά τις φημολογίες για οριστικές συμφωνίες των δισκογραφικών για τη φετινή Eurovision, η ΕΡΤ ανακοίνωσε και επίσημα την ανοιχτή πρόσκληση σε δημιουργούς και ερμηνευτές να καταθέσουν τις προτάσεις τους για την εκπροσώπηση της χώρας στον 69ο Διαγωνισμό Τραγουδιού. Οι προτάσεις υποβάλλονται από την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024 έως και την Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 24:00. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, ο ελληνικός τελικός θα πραγματοποιηθεί μέσα στους επόμενους μήνες και σε αυτόν θα λάβουν μέρος έως 12 συμμετοχές, οι οποίες θα έχουν προκριθεί από την πρώτη φάση αξιολόγησης των συμμετοχών. Τις έως 12 συμμετοχές, μαζί με 3 αναπληρωματικές, θα τις επιλέξει πενταμελής κριτική επιτροπή, τα μέλη της οποίας δεν θα ανακοινωθούν πριν από την ανάδειξη του νικητή ή της νικήτριας της ελληνικής συμμετοχής στον Διαγωνισμό. Από τον εθνικό τελικό θα αναδειχθεί ο εκπρόσωπος και το τραγούδι του με ψηφοφορία βαρύτητας 50% ανάμεσα σε κοινό και επιτροπές. Θα υπάρχουν δύο επιτροπές, μία ελληνική και μία διεθνής. Καθώς διαβάζουμε σε περίπτωση ισοψηφίας θα επιλεγεί αυτό που ψήφισε το κοινό. Για Ρουβά στην παρουσίαση μην το δένετε και κόμπο, μπορεί και να έχει δεχθεί μια κρούση σε επίπεδο “αναγνωριστικό”, μπορεί να μη συμβεί και τίποτα.

Είδα και την ανάρτηση του Δημήτρη, που είναι γνωστός από το TikTok, για το επεισόδιο με το λεωφορείο και τη γάτα. Και το μόνο που σκεφτόμουν όσο άκουγα τον εκπρόσωπο του ΟΑΣΑ είναι πόσα ντροπιαστικά περιστατικά έχω αντιμετωπίσει στα τουλάχιστον 20 χρόνια που χρησιμοποιώ μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα. Κλεψιές, παρενοχλήσεις, βρισιές, βρωμιά, επαιτεία, χρήστες ναρκωτικών, καθυστερήσεις, εξαφανίσεις δρομολογίων, αγενείς οδηγοί, λαθρεπιβάτες και επιθετικοί ελεγκτές. Σε τίποτα από όλα τα παραπάνω δεν δημιούργησε πρόβλημα ούτε γάτα, ούτε σκύλος, ούτε παπαγάλος. Αυτό.

Διαβάστε Επίσης

Aide-mémoire | Τα νέα δεδομένα για τη Eurovision, η νέα τράπουλα στην prime time & ένας μυστικός χωρισμός - εικόνα 6

Κερασάκι στην τούρτα, η ανάρτηση της Ματούλας Ζαμάνη. Στο “κιτρινίλα και γλίτσα” ενδεχομένως και να συμφωνούσα, αν δεν είχαν προηγηθεί όλα τα προηγούμενα. Πιστέψτε με, μακάρι όλα τα κακώς κείμενα αυτού του κόσμου να καλύπτονταν τόσο απλά από τα ανούσια και ενοχλητικά viral στιγμιότυπα, που πρώτα το κοινό αποδόμησε και μετα τα media. Ξεχνάτε πως προηγήθηκαν τα social media των media.

Κωνσταντίνος Αντωνάτος

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino


Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο site μας




Δημοσιεύτηκε ! 2024-10-18 20:44:00

Back to top button