Showbiz

Aide-mémoire | Η άβολη στιγμή στον αέρα της ΕΡΤ & η ηχηρή απάντηση μέσα από… |


*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Καλησπέρα, καλησπέρα.

Η ημέρα μου ξεκίνησε με ένα άβολο σκηνικό στον αέρα του “Buongiorno”. Η Φαίη Σκορδά κατ’ ουσίαν ήθελε να ρωτήσει κάτι την Κάτια Δανδουλάκη, αλλά δεν είχε φροντίσει να είχε την επίμαχη δήλωση που της είχε κάνει εντύπωση μπροστά της. Έτσι παρακολουθήσαμε ένα περίεργο 8λεπτο, με τη διάσημη ηθοποιό να λέει πράγματα γύρω γύρω από το #MeToo και επί της ουσίας να μην απαντά σε τίποτα, ακριβώς επειδή δεν είχε ερωτηθεί και για κάτι.

Διαβάστε Επίσης

Aide-mémoire | Η άβολη στιγμή στον αέρα της ΕΡΤ & η ηχηρή απάντηση μέσα από τους πίνακες τηλεθέασης

Η επίμαχη δήλωση που δικαίως έκανε τη Φαίη Σκορδά να εντυπωσιαστεί – άλλωστε είναι γνωστή για την ευαισθησία της γύρω από τα θέματα του κινήματος – καθώς φαίνεται ήταν αυτή της Κάτιας Δανδουλάκη στο “Documento” στην οποία ανέφερε: “Δεν αντέχει καθόλου η ψυχή μου την καταπίεση ανθρώπου από άνθρωπο και πιστεύω ότι στην περίπτωση του metoo η ουσία δεν είναι να αποξενωθούν τα δυο φύλα και να μη μπορεί ένας άνδρας να φλερτάρει ή και να αγκαλιάσει μια γυναίκα ώστε να μισούμε ξαφνικά οι γυναίκες τους άνδρες. Υπάρχουν πλάσματα που έχουν καταπιεστεί και δεν άντεξαν να βγουν να μιλήσουν στην ώρα τους. Φαίνεται πως η διάθεση τους να “γίνουν” κάτι ήταν μεγαλύτερη από την ανάγκη να μην καταπιέζονται. Δεν μπορώ να ψέξω κανέναν. Το κατανοώ και υποκλίνομαι στην ψυχή του καθενός”. Κοινώς δεν θα κατηγορήσω αυτούς που ωφελήθηκαν μετά από πιέσεις που δέχθηκαν. Το αυτονόητο είπε η γυναίκα, γιατί όντως τέτοιες συμπεριφορές δεν θα σταματήσουν ποτέ. Θα αυξηθούν όσοι αντιδρούν, αλλά κι αυτοί που τις αποδέχονται δεν θα εξαφανιστούν.

Προφανώς και είδα και το απόσπασμα της “παρέμβασης” της Δήμητρας Παπαδοπούλου στο “Στούντιο 4”. Προφανώς και το κλισέ της φάσης των δημοσιευμάτων για τα “γαλλικά” της γνωστής ηθοποιού είναι πιο γραφικό και από τη Μονεμβασιά, αλλά προχωρώ επί της ουσίας. Η Δήμητρα Παπαδοπούλου, από θέση ισχύος και ασφάλειας, κατέκρινε την τηλεόραση για τις “παπαριές” που ακούγονται στον αέρα της για τις μεταγραφές, τα νούμερα τηλεθέασης και λοιπά και λοιπά. Και έχει δίκιο σε μεγάλο βαθμό. Αφενός επειδή ορισμένοι δημοσιογράφοι κάνουν την τρίχα τριχιά και δεν έχουν μέτρο στον τρόπο που παρουσιάζουν την όποια φημολογία ΣΟΚ αφετέρου επειδή τελικά μια συζήτηση για τη μεταγραφική περίοδο συνήθως δεν περιέχει καμία σημαντική είδηση. Με τον ίδιο βέβαια ακριβώς τρόπο, πολλές φορές, οι τηλεοπτικές δουλειές δημιουργούν αναμονή κοινού και διαφημίζονται. Και από αυτό το μονοπάτι δημοσιότητας πολλάκις έχει ευνοηθεί και εκείνη – όχι προσωπικά, αλλά από τη δημοσιότητα που ακολουθεί τις δουλειές της. Οπότε ας είμαστε ολιγαρκείς σε αυτά που λέμε. Επίσης, αν δεν υπήρχε η ζήτηση, θα σταματούσε και η προσφορά παπαριάς.

Μιλώντας βέβαια για τη σημαντικότητα της ουσίας στις τηλεοπτικές κουβέντες, να θυμίσουμε πως το “Στούντιο 4” έχει γίνει διάσημο για τις πολύ καλές και αποκαλυπτικές συνεντεύξεις που κάνει σε lifestyle πρόσωπα που μιλούν ακριβώς για αυτά που βαριέται η Δήμητρα Παπαδοπούλου: τηλεόραση, κριτική, γκομενικά, γάμους, διαζύγια και λοιπά θεάματα. Για την ιστορία βέβαια η σημαντικότατη κουβέντα με τον κ. Ζερεφό κατέταξε το “Στούντιο 4” στις χαμηλότερες θέσεις ενδιαφέροντος του τηλεοπτικού κοινού, με ποσοστά τηλεθέασης από 1,8% έως 6,9% στο δυναμικό κοινό. Αντίστοιχα το εύπεπτο “Rouk Zouk” την ίδια ώρα έκανε 19% ενώ το επίσης “εκλεπτυσμένο” μεσημεριανό του MEGA “Πάμε Δανάη” κινήθηκε από 5,5% έως 9,3%. Κοινώς όσο πουλάει η παπαριά, η τηλεόραση θα είναι φυτώριό της. Μέχρι να ανατραπεί αυτό, χαλαρώστε.

Επειδή γενικώς πολλά γράφονται, αν ισχύσουν όσα ανακοίνωσε ο ίδιος ο Γιώργος Παπαδάκης μέσα από το “Καλημέρα Ελλάδα”, το “Πρωινό” θα ξεκινά κάπου μετά τις 9:15 κάθε πρωί. Από εκεί και πέρα, αν ανοίξουμε το ενδεχόμενο να κοπεί σχεδόν μία ώρα τηλεοπτικού αέρα του “Καλημέρα Ελλάδα” και φθάσουμε το “Πρωινό” να βγαίνει ακόμα νωρίτερα, δεν θα μας νοιάζει τι ώρα θα ξεκινά ο Λιάγκας αλλά ότι ο ΑΝΤ1 πετσόκοψε το “Καλημέρα Ελλάδα”. Πράγμα άβολο και άδικο. Αν είναι να κόψεις κατά μία ώρα τον Παπαδάκη, η είδηση δεν αφορά τον Λιάγκα και τη Σκορδά. Να ξέρουμε και τι λέμε δηλαδή.

Maestro cast

@christopherpapakaliatis

Όσο εμείς εδώ στην Ελλάδα tweetάρουμε ότι το “Maestro” δεν μας ικανοποίησε, με ύφος σαν να είμαστε ιδρυτικά μέλη της επιτροπής των Emmy, στη DailyMail γράφονται διθύραμβοι για το “Maestro in Blue”. Σε πρόσφατο άρθρο που αναδημοσίευσε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, αναφέρεται πως οι θεατές του Netflix στη Βρετανία αποθεώνουν το θρίλερ με την υπογραφή του ως “τόσο κοντά στην τελειότητα όσο η τηλεόραση μπορεί να φτάσει”. Κάποιος θα πει ότι μπορεί το άρθρο να είναι στο πλαίσιο μιας διαφημιστικής καμπάνιας της παραγωγής, κάποιος θα το διαβάσει όμως χωρίς να γνωρίζει τίποτα από όλα αυτά που σκεφτόμαστε εμείς στη μικρή μας Ελλάδα. Σημασία έχει πως οι τρεις κύκλοι του “Maestro” ταξιδεύουν παγκοσμίως, ενώ εμείς καθόμαστε και αναλύουμε μικροποσότητες δημιουργικότητας ως κάτι πολύ σημαντικό.

Σε άλλα νέα, η Γωγώ Δελογιάννη περνάει πολύ δύσκολα στον δρόμο. Άκουγα χθες την τοποθέτηση της για το περιστατικό με έναν οδηγό που της μίλησε άσχημα για τα κιλά της, με την ίδια να αποφασίζει να κινηθεί νομικά εναντίον του, και θυμήθηκε πως κάτι ανάλογο είχε ξαναγίνει στη συγκεκριμένη γυναίκα πριν περίπου 5 χρόνια. Που σημαίνει πως σημαντικά τίποτα δεν αλλάζει και η ευαισθησία μας εξαντλείται στα τηλεοπτικά παράθυρα και τα social media. Και τι κάνεις; Εγκαταλείπεις την προσπάθεια; Όχι, αλλά θλίβεσαι και αναρωτιέσαι μήπως κάθε τόσο γίνεσαι γραφικός αναφέροντας μια αδικία που αντιμετωπίζεις αφού κανένας δεν αλλάζει σημαντικά τη συμπεριφορά του.

Μετά βέβαια σου έρχεται σα χαστούκι η εξομολόγηση ενός 12χρονου κοριτσιού, που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με την υγεία της και έχει φθάσει τα 150 κιλά, εξιστορώντας όσα περνά σε σχολείο και περίγυρο. Δεν έχει σημασία λοιπόν να μείνουμε στη δήλωση ενός αναγνωρίσιμου προσώπου, αλλά να αρχίσουμε να βλέπουμε τις συμπεριφορές εκεί που το φως της επιτυχίας δεν φθάνει. Γιατί αν δεν ήθελαν να μιλήσουν οι άνθρωποι αυτοί στη Ζήνα Κουτσελίνη, δε θα μαθαίναμε ποτέ την κατάσταση αυτή.

Γιώργος Θανάηλάκης

Alpha

Με απόλυτη επιτυχία συνεχίζεται το Deal του Alpha. Πέρα από πρωτιές σε τηλεθέαση, μαθαίνω πως τις επόμενες ημέρες η παραγωγή του παιχνιδιού προγραμματίζεται να ταξιδέψει σε έξι πόλεις της Ελλάδας για 6ήμερο δια ζώσης casting σε Θεσσαλονίκη, Βόλο, Λάρισα, Καβάλα, Ιωάννινα και Πάτρα και να δει από κοντά πάνω από 2.500 υποψηφίους. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του σταθμού πάντως, μέσα σε ένα μήνα το Deal συγκέντρωσε περισσότερες από 17 χιλιάδες συμμετοχές.

Κωνσταντίνος Αντωνάτος

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino


Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο site μας




Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-15 20:45:00

Back to top button