Auto

Προς Ισπανία η παραγωγή του νέου Leapmotor B10

Με πάνω από 31.000 παραγγελιές σε 48 ώρες στην αγορά της Κίνας, το Leapmotor B10 δείχνει πως μπορεί να αποτελέσει ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα της φίρμας. Παράλληλα, η συνεργασία της Leapmotor με τον Όμιλο Stellantis ανοίγει τον δρόμο για την παραγωγή του B10 στην Ευρώπη, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα για την παγκόσμια επέκταση της εταιρείας.

Σύμφωνα με τους επιτελείς της μάρκας, το Leapmotor B10 φιλοδοξεί να θέσει νέα δεδομένα στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, ενσωματώνοντας τεχνολογίες που μέχρι πρότινος οι υποψήφιοι αγοραστές έβρισκαν σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Με την παραγωγή του Leapmotor B10 στην Ισπανία η κινεζική φίρμα κάνει ένα ακόμα αποφασιστικό βήμα για την επέκτασή της στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ύπαρξη LiDAR, που μπορεί να προσφέρει προηγμένες λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης. Όπως αυτόνομη πλοήγηση σε αστικό περιβάλλον και αυτοκινητοδρόμους. Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης και το γεγονός ότι η Leapmotor συνεργάστηκε με την Maserati για την εξέλιξη της δυναμικής συμπεριφοράς του B10.

Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, γνωρίζουμε πως το κινεζικό SUV θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις με αυτονομία στα 500 και 600 km. Το 0-100 km/h θα ολοκληρώνεται σε 6,8” και η πλήρωση ενέργειας από το 30-80% θα διαρκεί 19 λεπτά.

Η Leapmotor, σε συνεργασία με τον Όμιλο Stellantis, θα προχωρήσει σε επένδυση άνω των 200 εκατομμυρίων ευρώ για την παραγωγή του B0 στην Ευρώπη.. Ο όμιλος το προηγούμενο διάστημα εξέτασε επίσης τις μονάδες σε Γερμανία και Σλοβακία, ωστόσο η κινεζική κυβέρνηση φαίνεται να προέτρεψε τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες να μην κατασκευάζουν τα αυτοκίνητά τους σε χώρες που τάχθηκαν υπέρ των δασμών. Ως εκ τούτου, το εργοστάσιο του Tychy στην Πολωνία θεωρήθηκε ως ο επικρατέστερος προορισμός για το B10.

Leapmotor B10

Stellantis και Leapmotor όμως φαίνεται πως τελικά καταλήγουν στην Ισπανία και συγκεκριμένα στη Σαραγόσα. Ο λόγος; Το χαμηλότερο εργατικό κόστος και τα γενναιόδωρα κρατικά κίνητρα για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε πως οι Ίβηρες έχουν προσελκύσει κατασκευαστές μπαταριών όπως η CATL και η Envision AESC για να δημιουργήσουν εργοστάσια.

Σε κάθε περίπτωση, η παραγωγή του στην Ευρώπη σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία επεκτείνεται όλο και πιο δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά. 
 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-26 19:19:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button