
Ferrari: Το 40% των νέων πελατών της είναι κάτω των 40 ετών
Η Ferrari μπορεί να διαθέτει πιστό κοινό σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, ωστόσο παραδοσιακά οι ιδιοκτήτες της ανήκαν σε μεγαλύτερες ηλικίες. Τα δεδομένα, όμως, αλλάζουν. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Benedetto Vigna, η ιταλική μάρκα προσελκύει πλέον όλο και περισσότερους νεότερους αγοραστές, με το 40% των νέων πελατών της να είναι κάτω των 40 ετών.
Πρόκειται για μια σημαντική μεταβολή, καθώς μόλις πριν από 18 μήνες το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 30%. Η αύξηση αυτή κατά 10% αντικατοπτρίζει μια γενικότερη στροφή της Ferrari, η οποία, διατηρώντας την αδιαμφισβήτητη αποκλειστικότητά της, φαίνεται να απευθύνεται πλέον και σε ένα διαφορετικό κοινό.
Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, η Ferrari προσελκύει όλο και περισσότερους νεαρότερους αγοραστές που την επιλέγουν για πρώτη φορά
Παρότι η σύνθεση της πελατειακής βάσης αλλάζει, η στρατηγική περιορισμένης παραγωγής παραμένει αναλλοίωτη. Ο ίδιος ο Enzo Ferrari είχε πει κάποτε ότι η εταιρεία πρέπει να κατασκευάζει «ένα αυτοκίνητο λιγότερο από όσα ζητά η αγορά» – και αυτή η φιλοσοφία συνεχίζεται και στις μέρες μας.
Παρά τις πιέσεις των πελατών για μείωση του χρόνου αναμονής, που σήμερα ξεπερνά τα δύο χρόνια, η Ferrari επιμένει στο μοντέλο της. «Είτε πρόκειται για έναν 78χρονο που θέλει να απολαύσει τη ζωή του, είτε για έναν 37χρονο που επιθυμεί να αποκτήσει το αυτοκίνητό του πριν τα 40, ο χρόνος αναμονής παραμένει ο ίδιος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Vigna.
Ο CEO της Ferrari μοιράστηκε μάλιστα ένα χαρακτηριστικό περιστατικό: «Ένας 78χρονος πελάτης μου είπε “Δεν μπορώ να περιμένω δύο χρόνια”. Του απάντησα: “Αυτό είναι ένα κίνητρο”. Από την άλλη, ένας 37χρονος είπε “Θα ήθελα να αποκτήσω το αυτοκίνητό μου πριν κλείσω τα 40”. Του απάντησα: “Μην ανησυχείς, θα το έχεις όταν θα είσαι 39″».
Ηλεκτρική εποχή
Αν υπάρχει κάτι που αλλάζει δραστικά στη Ferrari, αυτό δεν είναι η στρατηγική της παραγωγής, αλλά ο τρόπος που τροφοδοτούνται τα αυτοκίνητά της. Στις 9 Οκτωβρίου, η ιταλική μάρκα θα αποκαλύψει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, σηματοδοτώντας την είσοδό της στη νέα εποχή της αυτοκίνησης.
Η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, υβριδικά σύνολα και πλέον ηλεκτρικά μοντέλα, ακολουθώντας μια τριπλή στρατηγική που, σύμφωνα με τον Vigna, διασφαλίζει ότι η Ferrari θα ικανοποιεί τόσο τους παραδοσιακούς πελάτες της όσο και μια νέα γενιά που στρέφεται αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση.
Φυσικά, δεν είναι όλοι έτοιμοι να αποδεχτούν αυτή τη μετάβαση. Οι πιο φανατικοί οπαδοί της Ferrari δεν διανοούνται ένα αυτοκίνητο χωρίς έναν ατμοσφαιρικό V12 να στροφάρει στις 9.000 rpm. Ωστόσο, όπως φαίνεται, η μάρκα του Maranello καταφέρνει να προσελκύσει και ένα νέο κοινό, που ενδιαφέρεται αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα σουπερκαρ – και γι’ αυτό είναι έτοιμη να προσφέρει την πρώτη 100% ηλεκτρική Ferrari.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-18 12:22:00