
Toyota Corolla, όσα γνωρίζουμε για τη νέα γενιά
Για αυτοκίνητα σαν την Toyota Corolla οι συστάσεις είναι περιττές. Από το 1966 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε μετρά πάνω από 50 εκατομμύρια πωλήσεις, έχοντας ήδη κερδίσει μια θέση στο Πάνθεον της αυτοκινητικής Ιστορίας.
Η δωδέκατη γενιά μετρά ήδη επτά χρόνια στην αγορά (ανανεώθηκε ελαφρώς το 2022) και ως εκ τούτου, οι άνθρωποι της ιαπωνικής φίρμας ήδη εργάζονται για την επόμενη γενιά. Σύμφωνα με την μέχρι στιγμής πληροφόρηση, η νέα Corolla θα ακολουθήσει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας, αποκτώντας μια πιο σύγχρονη εμφάνιση.
Περιμένουμε λοιπόν αλλαγές στο εμπρός μέρος, αναμένουμε λεπτεπίλεπτες φωτιστικές μονάδες εμπρός, όπως στα νέα C-HR+, bZ4x και Prius. To προφίλ πιθανότατα θα παραμείνει ίδιο, την ώρα που το ρεπορτάζ αναφέρει πως η 13η γενιά θα είναι διαθέσιμη σε τρία αμαξώματα, χάτσμπακ, σεντάν και στέσιον, προσφέροντας καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες.
Η 13η γενιά της Toyota Corolla θα παρουσιαστεί το 2026
Νέα θα είναι και η εικόνα του εσωτερικού, όπου θα δεσπόζει η οθόνη του infotainment με διαγώνιο 12,3” που λειτουργεί με το πιο πρόσφατο λογισμικό της Toyota. Εμπρός από τον οδηγό θα βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 7”. Η εργονομία θα είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά της νέας Corolla, καθώς η Toyota επιμένει στη διατήρηση φυσικών διακοπτών για τις βασικότερες λειτουργίες, διασφαλίζοντας εύκολη και άμεση πρόσβαση στις ρυθμίσεις.
Κάτω από το καπό της, θα φωλιάζει ο νέος, 4κύλινδρος 1.500άρης, προϊόν της συνεργασίας Toyota, Subaru και Mazda. Όπως μεταδίδουν ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης, ο συγκεκριμένος κινητήρας νέας γενιάς αναμένεται να αποδίδει περί τους 130 ίππους, ενώ θα είναι κατάλληλος και για τα νέα υβριδικά μοντέλα της Toyota. Όσον αφορά τις ισχυρότερες, υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις θα αποδίδουν 180 ίππους, αντικαθιστώντας τους 2λιτρους και 2,5λιτρους κινητήρες της τρέχουσας γενιάς.
Για τα ηλεκτρικά συστήματα (ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες) υπεύθυνη θα είναι BYD. Δεν γνωρίζουμε ακόμα λεπτομέρειες γύρω από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Toyota Corolla PHEV, ωστόσο πηγές του εξωτερικού κάνουν λόγο για την ύπαρξη μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου χωρητικότητας 18,3 kWh. Επιτρέποντας στην Toyota Corolla PHEV να διανύσει περίπου 2.000 km με το ρεζερβουάρ φουλαρισμένο και την μπαταρία φορτισμένη.
Αξίζει σε αυτό το σημείο να αναφερθεί πως η θερμική απόδοση θα είναι βελτιωμένη κατά 5% σε σύγκριση με τους κινητήρες που χρησιμοποιεί η Toyota στα τρέχοντα μοντέλα της. Θυμίζουμε άλλωστε πως η BYD είχε ανακοινώσει πριν από μερικούς μήνες πως είδε νούμερα της τάξης του 46,06% για τον 1.500άρη PHEV κινητήρα 5ης γενιάς της.
Αναβαθμίσεις όμως θα υπάρξουν και για την GR Corolla. O 1.600άρης τούρμπο της εν κυκλοφορίας γενιάς (304 PS, 400 Nm) θα συνεχίσει να δίνει το παρών. Δεν αποκλείεται όμως να πλαισιωθεί από τον νέο 2λιτρο κινητήρα που προορίζεται για την αναβίωση της Celica και το νέο MR2. Αποδίδοντας από 300 έως 400 άλογα. H κίνηση θα περνά και στους τέσσερις τροχούς είτε μέσα από ένα 6άρι χειροκίνητο είτε από ένα 8άρι αυτόματο σασμάν.
Η 13η γενιά της Toyota Corolla θα παρουσιαστεί το 2026, με την δημιουργία της Gazoo Racing να παίρνει σειρά τους επόμενους μήνες.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-18 11:49:00