Auto

Renault 5 Turbo 3E, σούπερκαρ τσέπης με 540 ίππους σε 1.450 kg

Από τον Ιανουάριο γνωρίζουμε ότι το Renault 5 Turbo 3E θα μπει στην παραγωγή. Και ότι αναμένεται να κοστίζει πολλά χρήματα. Δεν έχει ανακοινωθεί συγκεκριμένο νούμερο, μόνο ότι θα τιμάται «πολύ κάτω» από τα €265.000 της A110 R Ultime.

Τώρα, ανακοινώθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Renault 5 Turbo 3E και μας έχει πέσει το σαγόνι. 540 ίπποι σε 1.450 kg, δηλαδή η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι αρκετά κάτω από τον μαγικό αριθμό «3» Τώρα καταλαβαίνουμε γιατί ο Fabrice Cambolive, διευθύνων σύμβουλος των Γάλλων, χαρακτήριζε την τιμή αγοράς «δίκαιη για το προϊόν και την ισχύ του».

Μπορεί πολλά ηλεκτρικά να έχουν γκάζι, αλλά το 5 Turbo 3E θα ξεχειλίζει από χαρακτήρα

Για να επιτύχει τέτοια απόδοση, το ζεματιστό -όχι απλώς «καυτό»- χάτσμπακ διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες στο πίσω μέρος, έναν σε κάθε τροχό. Αποδίδουν 200 kW έκαστος, δηλαδή 272 ίππους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Vanwall Vandervell, ένα Hyundai Ioniq 5 ντύνεται Delta Integrale

Με την Billancourt να υπόσχεται επικές πλαγιολισθήσεις, χάρη και στη λειτουργία drift-assist και κάθετο χειρόφρενο, που θα μιμείται τον τρόπο που δουλεύουν τα υδραυλικά χειρόφρενα. Με τόση ισχύ, θα είναι καταιγιστικό και στις ευθείες.

Αναμένεται επίδοση κάτω των 3,5” για το 0-100 km/h, παρά την έλλειψη τετρακίνησης. Που σημαίνει ότι οι επιδόσεις θα είναι καλύτερες από το Hyundai Ioniq 5 N, που ζυγίζει και πάνω από 2,2 τόνους. Και λίγο πίσω από το Tesla Model 3 Performance. Τα 200 km/h θα έρχονται κάτω από τα 9” κι η επιτάχυνση δεν θα σταματά πριν τα 270 km/h.

Renault 5 Turbo 3E

Είναι αξιοπερίεργο που το βάρος έχει διατηρηθεί τόσο χαμηλά, παρά την μπαταρία των 70 kWh. Χαρίζει αυτονομία 400 km όταν οδηγείς με σύνεση. Με τους Γάλλους να αναφέρουν ότι μέσα στην πίστα θα επαρκεί για «15’ με 20’ δράσης».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς να ξεχάσεις το 6τροχο Renault 5 Turbo με τα δύο μοτέρ;

Το καλό είναι πως φορώντας 800-βολτή ηλεκτρική αρχιτεκτονική, θα μπορεί να αξιοποιήσει ταχυφόρτιση 350 kW και να γεμίσει από το 15% στο 80% σε 15.

Renault 5 Turbo 3E

Σε σύγκριση με το εργοστασιακό 5άρι, οι διαστάσεις έχουν αλλάξει. Είναι 158 mm μακρύτερο, 256 mm φαρδύτερο και 118 mm ψηλότερο. Το παρμπρίζ μετακινήθηκε προς τα πίσω για να διαφοροποιηθούν οι αναλογίες, ενώ η πλατφόρμα του εξελίχθηκε από κοινού με την Alpine. Οι 20άρες ζάντες ξεχειλίζουν μέσα στους θόλους.

Δεν έχουμε εικόνα της καμπίνας, αλλά περιμένουμε ζώνες έξι σημείων, ανθρακονημάτινες επενδύσεις και Alcantara. Θα υπάρχουν βέβαια πολλές επιλογές εξατομίκευσης, για όσους έχουν φαγούρα στην τσέπη.

 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-17 23:21:00

Back to top button