![Ruf CTR Yellowbird πουλήθηκε προς €5,6 εκατομ., τα έδινες; [video] Ruf CTR Yellowbird πουλήθηκε προς €5,6 εκατομ., τα έδινες; [video]](https://eportal.gr/portal/wp-content/uploads/2025/03/Ruf-CTR-Yellowbird-1-2048x1152-780x470.jpg)
Ruf CTR Yellowbird πουλήθηκε προς €5,6 εκατομ., τα έδινες; [video]
Ποιος από μας δεν μεγάλωσε απολαμβάνοντας το θρυλικό βιντεάκι με τη RUF CTR Yellowbird να γυρίζει στο Nürburgring Nordshleife; Γυρίστηκε το 1987 και δείχνει το κίτρινο -κλασικό πλέον- μοντέλο να τα βάζει με την Πράσινη Κόλαση.
Η RUF CTR απέκτησε το παρατσούκλι «Yellowbird» εξαιτίας της χαρακτηριστικής κίτρινης βαφής. Αλλά μόνο εννέα από τα 30 τεμάχια ήταν βαμμένα στη συγκεκριμένη απόχρωση, κάτι που ανεβάζει την αξία τους. Αποτέλεσμα; Το πλαίσιο νούμερο 26 πουλήθηκε προς €5,6 εκατομμύρια, ήτοι 41 φορές η εργοστασιακή του αξία, συνυπολογίζοντας τον πληθωρισμό.
Μπορείς να απαντήσεις με το χέρι στην καρδιά; Αν ήσουν εσύ ο αγοραστής, θα την οδηγούσες ή θα την ξαναέβαζες στο γκαράζ για να κερδίσεις περισσότερα στο μέλλον;
Δεν είναι μόνο το χρώμα που ανέβασε την τιμή. Παρότι η RUF CTR έγινε διάσημη για τη συμπεριφορά της στην οριακή οδήγηση, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει οδηγηθεί ελάχιστα. Στα σχεδόν 38 χρόνια από την παραγωγή του, είχε διανύσει μόλις 1.673 km. Δίχως άλλο, καμία Yellowbird δεν έχει λιγότερα χιλιόμετρα στο οδόμετρο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Yellowbird ξανάρχεται. Έστω και χωρίς άσπρη κάλτσα
Ο οίκος που διενήργησε τη δημοπρασία έσπευσε να διευκρινήσει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την έβαζε μπρος τακτικά και έκανε τις απαιτούμενες αλλαγές των ζωτικών υγρών. Ώστε να μας πείσει ότι τα μηδενικά χιλιόμετρα δεν συνεπάγονται και φθορές λόγω ακινησίας.
Για να δημιουργήσει μια 911 που δεν θα είχε αντίπαλο, η RUF ξεκίνησε με μια Porsche 911 Carrera 3.2 του 1987 και μεταμόρφωσε πλήρως τον κινητήρα. Η χωρητικότητα του επίπεδου 6κύλινδρου αυξήθηκε στα 3,4 lt, με νέα τούρμπο και μεγαλύτερα intercooler. Η ισχύς έφτασε τους 469 ίππους και η ροπή τα 553 Nm, όλα στους πίσω τροχούς μέσω ενός πεντατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό είναι το κορυφαίο on-board video στο Nürburgring;
Ήταν ένα τέρας εκείνη την εποχή, κυρίως για το πόσο απαιτητική ήταν στην οδήγηση. Στο βίντεο -που αξίζει μια θέση στο πάνθεον, μαζί με του Ari Vatanen στο Pikes Peak- ο ατρόμητος οδηγός ολισθαίνει συνεχώς. Τα μέτρα προστασίας περιορίζονται σε ένα κοντομάνικο μπλουζάκι και την κώμη του.
Αν και οι αγοραστές του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ήταν πολύ πιο φειδωλοί στα ρίσκα τους, καθώς έχουν τοποθετήσει roll-cage μες στην καμπίνα. Οι εποχές έχουν αλλάξει.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-15 00:00:00