
Η Toyota ετοιμάζει μοντέλα GR με νέο υβριδικό σύστημα
Η Toyota, συνεχίζοντας την πορεία της στον τομέα των επιδόσεων και της καινοτομίας, κι ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης για τα μοντέλα GR.
Βασισμένο σε έναν δίλιτρο 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο, ο οποίος κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από την ίδια την εταιρεία, το νέο υβριδικό σύστημα προορίζεται για τα κορυφαία μοντέλα της σειράς GR, όπως το GR Yaris κι άλλες μελλοντικές εκδόσεις. Μοτέρ που είχαμε δει για πρώτη φορά στο GR Yaris M Concept.
Ο δίλιτρος κινητήρας της Toyota αναμένεται να αποδίδει μέχρι και 400 άλογα και θα συνδυάζεται με ήπιο ή επαναφορτιζόμενο υβριδικό
Οι μηχανικοί της εταιρείας αυτήν την περίοδο προχωρούν σε σκληρές δοκιμές, πιέζοντας τον κινητήρα στο όριό του για να εξασφαλίσουν την μέγιστη δυνατή απόδοση και αξιοπιστία. Σύμφωνα με αναφορές, η κορυφαία έκδοση παραγωγής του κινητήρα αυτού αναμένεται να αποδίδει 400 άλογα, εντυπωσιακή ισχύς για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.
Ο νέος κινητήρας λίτρων έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να υποστηρίζει τόσο ήπιο υβριδικό σύστημα όσο και plug-in hybrid . Η μικρότερη διαδρομή του μοτέρ σε σχέση με τους ήδη υπάρχοντες κινητήρες της Toyota, καθιστά το σύστημα πιο κόμπακτ και ελαφρύτερο, χωρίς να μειώνει την απόδοση . Ο Hiroyuki Yamada, μηχανικός των Toyota GR, ανέφερε ότι η όσο το δυνατόν μικρότερη προσθήκη βάρους είναι κρίσιμη, καθώς επιτρέπει τη βέλτιστη εκμετάλλευση του υβριδικού συστήματος, χωρίς αρνητικές επιπτώσεις στην απόδοση ή στην οδηγική εμπειρία.
Αυτό το νέο σύστημα κίνησης θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για μελλοντικά μοντέλα, όπως η δεύτερη γενιά του GR Yaris. Ειδικά για τους Ευρωπαίους πελάτες, η παραγωγή ενός νέου GR Yaris με αυτόν τον κινητήρα είναι θετική εξέλιξη, καθώς το υπάρχον μοντέλο έχει περιοριστεί σε μικρότερες ποσότητες λόγω των αυστηρών κανόνων για τις εκπομπές αερίων στην αγορά της Ευρώπης.
Σύμφωνα με τον Simon Thompson, διευθυντή της Toyota UK, τα μοντέλα GR είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς οι πελάτες εκφράζουν έντονο ενδιαφέρον για τέτοιου είδους αυτοκίνητα επιδόσεων. Η διάταξη του νέου δίλιτρου κινητήρα στο κέντρο του αυτοκινήτου (πίσω από τις θέσεις των επιβατών) σε αντίθεση με τον 1.600άρη του προηγούμενου μοντέλου, προσφέρει νέες δυνατότητες για βελτιωμένη ισορροπία και καλύτερη δυναμική συμπεριφορά στις στροφές.
Προς το παρόν, η νέα αυτή αρχιτεκτονική και το νέο σύστημα κίνησης εξακολουθούν να υποβάλλονται σε δοκιμές, καθώς τα ζητήματα ευστάθειας του αυτοκινήτου σε μεγάλες, παρατεταμένες στροφές επιμένουν. Παρά τις προκλήσεις, οι μηχανικοί της Toyota συνεχίζουν να εργάζονται σκληρά για να καταλήξουν σε ένα ολοκληρωμένο και αξιόπιστο σύστημα, έτοιμο για παραγωγή.
Το GR Yaris M Concept, ενδέχεται και να σχεδιάστηκε κυρίως ως «πειραματόζωο» για την ανάπτυξη του πολυαναμενόμενου MR2. Η παραγωγή του οποίου έχει ήδη εγκριθεί από την εταιρεία, γεγονός που δημιουργεί επιπλέον προσδοκίες για το μέλλον.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-13 18:40:00