
Volkswagen ID.1, το προσιτό EV θα φτιάχνεται στην Πορτογαλία
Το νέο Volkswagen ID.1 αναμένεται να αποτελέσει το νέο entry-level ηλεκτρικό μοντέλο των Γερμανών. Θα μπει στην παραγωγή το 2027 με αρχική τιμή περίπου €20.000. Αλλά για να περιοριστεί το κόστος τόσο χαμηλά, απαιτούνται κάποιοι συμβιβασμοί.
Ένας εκ των οποίων είναι ότι η παραγωγή του Volkswagen ID.1 θα γίνεται στο εργοστάσιο στο Setubal της Πορτογαλίας. Για να κατασκευάσει και να πουλήσει ένα μικρό EV σε τέτοιο εύρος τιμής, η VW θέλει να αξιοποιήσει στο έπακρο το φθηνό κόστος εργασίας και ενέργειας μιας χώρας σαν την Πορτογαλία. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της VW, Thomas Schaefer, το Setubal αποτελεί ένα από τα πιο οικονομικά εργοστάσιά τους στην Ευρώπη. Για την Ελλάδα; Ούτε κουβέντα!
Σε μία κατηγορία όπου η τιμή αγοράς αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιλογής, το Volkswagen ID.1 καλείται να είναι πραγματικά ανταγωνιστικό
Το αστικό EV θα αποτελέσει τη φυσική συνέχεια του up!, διατηρώντας πολλά σχεδιαστικά στοιχεία και χαρακτηριστικά του. Οι Γερμανοί πιστεύουν ότι το ID.1 θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο να φέρει νέους αγοραστές στη μάρκα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θα νοίκιαζες το Volkswagen ID.4 με μόλις €53,5 τον μήνα;
Κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξής του, ο Schaefer αποκάλυψε ότι το ID.1 ενδέχεται να φοράει διάφορα εξαρτήματα από Κινέζους προμηθευτές. Κάτι που θα του επιτρέψει να μειώσει περαιτέρω το κόστος παραγωγής.
Παρά τις γενναίες αποφάσεις, και πάλι το μέλλον είναι διφορούμενο. Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή του Ομίλου, Arno Antlitz, θα είναι «δύσκολο» για την εταιρεία να επιτύχει κερδοφορία με το ID.1. Σε αντίθεση με το ID.2, που αναμένεται να είναι πιο προσοδοφόρο.
Το βασικό EV της VW θα είναι επίσης το πρώτο από τα μοντέλα της που θα χρησιμοποιεί την ηλεκτρική αρχιτεκτονική που αναπτύσσεται αυτήν τη στιγμή από κοινού με τη Rivian. Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες ένωσαν τις δυνάμεις τους πέρυσι, με τη γερμανική μάρκα να επενδύει €5,5 δισεκατομμύρια στον Αμερικανό EV κατασκευαστή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Volkswagen επιστρέφει στους φυσικούς διακόπτες
Αμφότεροι δηλώνουν τρισευτυχισμένοι με το «προξενιό». Η Rivian θέλει κεφάλαια και γερές πλάτες για να επιβιώσει, ενώ η Volkswagen κάποιον που βρίσκεται στην EV πρωτοπορία.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-12 18:31:00