
Škoda Digital Showroom: Μια νέα ψηφιακή εμπειρία αυτοκίνησης στην Ελλάδα
Η Škoda εισέρχεται σε μια νέα εποχή καινοτομίας και ψηφιοποίησης, με την Karenta να εγκαινιάζει το πρώτο Digital Showroom της μάρκας στην Ελλάδα.
Ο πρωτοποριακός εκθεσιακός χώρος, που βρίσκεται στη Λεωφόρο Κηφισίας 342, προσφέρει μια πλήρως ψηφιακή εμπειρία, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές γνωρίζουν και διαμορφώνουν το επόμενο αυτοκίνητό τους.
Škoda περνάει στην ψηφιακή εποχή, προσφέροντας μια νέα, interactive εμπειρία αυτοκίνησης
Στην εκδήλωση των εγκαινίων παρευρέθηκαν πελάτες, δημοσιογράφοι και φίλοι της μάρκας, ενώ τιμητική παρουσία είχε ο Πρέσβης της Τσεχικής Δημοκρατίας στην Αθήνα, κ. Ivo Silhavy, συνοδευόμενος από μέλη της διπλωματικής αποστολής.
Η βραδιά σηματοδοτήθηκε από την αποκάλυψη του ολοκαίνουργιου Škoda Elroq, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV της μάρκας. Παράλληλα, παρουσιάστηκε το νέο Škoda Superb Laurin & Klement, μια ειδική έκδοση που αποτίει φόρο τιμής στους ιδρυτές της Skoda, γιορτάζοντας τα 130 χρόνια ιστορίας της. Οι παρευρισκόμενοι είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν από κοντά τα νέα Octavia RS, Kamiq, Kodiaq και Fabia.
Το Digital Showroom της Karenta δεν είναι ένας συνηθισμένος εκθεσιακός χώρος. Διαθέτει video walls, touch tables και interactive displays, επιτρέποντας στους επισκέπτες να διαμορφώσουν ψηφιακά το ιδανικό τους Škoda, βιώνοντας τη νέα εποχή της αυτοκίνησης.
Στην εκδήλωση μίλησαν ο CEO της Kosmocar, κ. Γιάννης Εμιρζάς, και ο CEO της Karenta, κ. Βαγγέλης Καλογηράτος, οι οποίοι αναφέρθηκαν στη στρατηγική της Škoda και στη σημασία της ψηφιοποίησης για τη μάρκα στην ελληνική αγορά. Στη συνέχεια, τον λόγο πήραν ο κ. Michal Čížek, Head of Region Škoda Auto, και ο κ. Σταύρος Λιάπης, Head της Škoda στην Ελλάδα.
Ο κ. Čížek παρουσίασε το όραμα της Škoda για την ηλεκτροκίνηση, την ψηφιοποίηση και την αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη, υπογραμμίζοντας τις προοπτικές ανάπτυξης της μάρκας στη χώρα μας. Από την πλευρά του, ο κ. Λιάπης τόνισε ότι η Škoda στην Ελλάδα επενδύει σε μια σύγχρονη, ψηφιακή εμπειρία για τους καταναλωτές, ενισχύοντας τη δυναμική της στην αγορά.
Η εκδήλωση των εγκαινίων ανέδειξε τον στρατηγικό ρόλο της Kosmocar και της Karenta στην ανάπτυξη της Škoda στην Ελλάδα, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας εποχής για τη μάρκα στη χώρα μας.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-11 13:12:00