Auto

Ποιους ευνοεί η χαλάρωση των κανόνων της ΕΕ για τις εκπομπές CO2;

Τα κορυφαία στελέχη μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών της γηραιάς ηπείρου, θα πρέπει να αισθάνονται μεγάλη ανακούφιση, μετά την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για χαλάρωση των κανόνων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, που υποτίθεται ότι θα γίνονταν αυστηρότεροι φέτος.

Επιτρέποντας στις αυτοκινητοβιομηχανίες να υπερβούν αυστηρότερους στόχους το 2025 και να αποφύγουν τα πρόστιμα, η Πρόεδρος Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, υποκύπτει στην πίεση πολλών μηνών από έναν κλάδο που ήδη αμφιταλαντευόταν για την ηλεκτροκίνηση.

Ο όμιλος Volkswagen και η Stellantis, ειδικότερα, έχουν επαναπροσδιορίσει τα σχέδιά τους μετά την απομάκρυνση των διευθυντικών στελεχών (Κάρλος Ταβάρες) που πόνταραν επιθετικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που οι καταναλωτές δεν ήταν ακόμη έτοιμοι να αγοράσουν.



Η VW, η Stellantis και η Renault βρίσκονται στη θέση για τη μεγαλύτερη ώθηση από την αλλαγή πολιτικής, η οποία πρέπει ακόμη να εγκριθεί από τα κράτη μέλη και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Οι τρεις όμιλοι μαζί πωλούν περισσότερα από τα μισά νέα οχήματα που είναι ταξινομημένα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και η Bloomberg Intelligence περίμενε ότι καθένας από αυτούς, θα δυσκολευόταν με τη συμμόρφωση με το CO2 φέτος.

Η άρση του βάρους των εκπομπών θα μπορούσε να αυξήσει τα κέρδη των εταιρειών κατά σχεδόν 3 δισεκατομμύρια ευρώ (3,2 δισεκατομμύρια δολάρια), εκτιμά ο ανώτερος αναλυτής του κλάδου της BI, Μάικλ Ντιν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-07 09:45:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button