
Η Skoda θα περικόψει θέσεις εργασίας
Παρά το γεγονός ότι τα στελέχη της Skoda έχουν αποφασίσει την αύξηση του αριθμού των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων που θα περιλαμβάνει η γκάμα της, το σχέδιό τους προβλέπει τη μείωση του εργατικού δυναμικού της σε βάθος χρόνου.
Όπως δήλωσε ο Κλάους Τσέλμερ σε συνέδριο στο Μόναχο, για το 2025, η τσεχική εταιρεία σκοπεύει να αυξήσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της σε σχέση με πέρυσι.
Σύμφωνα με όσα είπε, η επιτυχία της Skoda βασίζεται στην εκτεταμένη γκάμα μοντέλων της και στο συγκριτικά χαμηλό κόστος. Ωστόσο, για να ενισχυθεί περαιτέρω η αποδοτικότητα της εταιρείας, θα χρειαστεί να μειωθεί το προσωπικό της κατά 20%. Τώρα, απασχολεί 41.000 εργαζομένους, συνολικά.
Βάσει των πληροφοριών, τα στελέχη της εταιρείας εξετάζουν το ενδεχόμενο να δημιουργήσουν μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Octavia, του δημοφιλέστερου μοντέλου της, για να εμπλουτιστεί η γκάμα των ηλεκτρικών της, η οποία τώρα περιλαμβάνει τα Enyaq και Enyaq Coupe, καθώς και το μικρότερο crossover Elroq.

Ο Τσέλμερ, δήλωσε πως «ακόμα ένα ηλεκτρικό όχημα θα έκανε καλό στη Skoda», αφήνοντας να εννοηθεί ότι η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Octavia θα μπορούσε να συνυπάρχει με μια Plug-in υβριδική έκδοσή της.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον γερμανικό Τύπο, οι άνθρωποι της Skoda απέρριψαν το σχέδιο να εντάξουν στην γκάμα της ένα μικρών διαστάσεων όχημα το οποίο θα βασίζεται στο αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID.1.
Επίσης, ο Τσέλμερ παραδέχτηκε ότι -προς το παρόν- τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Skoda έχουν πολύ χαμηλότερο περιθώριο κέρδους σε σχέση με αυτά που διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Βάσει των προβλέψεών της, εφέτος η τσεχική εταιρεία στοχεύει να πουλήσει συνολικά περισσότερα από ένα εκατομμύριο οχήματα εφέτος και να σημειώσει αύξηση κατά 8% σε σχέση με το 2024.
Για να το επιτύχει επιδιώκει περαιτέρω επέκτασή της σε Ινδία και Βιετνάμ ώστε να μειώσει την εξάρτησή της από την ευρωπαϊκή αγορά για την ανάπτυξή της.
Η Ινδία θεωρείται η πιο υποσχόμενη αγορά ανάπτυξης για τη Skoda. Σημαντικό ρόλο σε αυτό αναμένεται να έχει το νέο Kylaq, ένα compact SUV που σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στη χώρα.

Το μήκος του είναι μικρότερο των τεσσάρων μέτρων και ανήκει σε μια κατηγορία οχημάτων οι πωλήσεις της οποίας αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 50% των συνολικών ταξινομήσεων στην ινδική αγορά.
Παράλληλα, η Skoda προετοιμάζεται να ξεκινήσει τη συναρμολόγηση οχημάτων στο νέο της εργοστάσιο στο Βιετνάμ. Η αρχική παραγωγή θα επικεντρωθεί στο μικρό SUV Kushaq, με το σχετικά μικρών διαστάσεων τετράθυρο Slavia να ακολουθεί.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-06 09:00:00