
Πόσο βαθιά θα έβαζες το χέρι στην τσέπη για 6τροχο Suzuki Jimny;
Δεν είναι το πρώτο 6τροχο Suzuki Jimny που παρελαύνει από τη σελίδα μας. Αλλά είναι το πρώτο που μπορείς να αγοράσεις και το οποίο βρίσκεται στην ευρύτερη γειτονιά μας. Βλέπεις, το άλλο ήταν στην Αυστραλία.
Στο Suzuki Jimny υπάρχει μια έντονη αντίφαση: Από τη μία είναι το σύγχρονο μοντέλο με τις περισσότερες μεταμφιέσεις. Το έχουμε δει να ντύνεται Lancia Delta Integrale και Renault 5 Turbo. Να φοράει body-kit που το κάνουν να μοιάζει με «καναδέζα». Διπλοκάμπινες εκδόσεις. Να του κόβουν την οροφή για να το κάνουν τροχόσπιτο. Ναι, τόση είναι η λατρεία για τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του. Την ίδια στιγμή, δεν μπορούμε καν να αγοράσουμε την απλή επιβατική έκδοση, αφού πωλείται μόνο ως επαγγελματικό.
Με ένα 60άρι έχεις ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα του πλανήτη. Τα έδινες;
Αυτά λίγο απασχόλησαν έναν ιδιοκτήτη Suzuki Jimny από το Ηνωμένο Βασίλειο. Απέκτησε τη δεξιοτίμονη εργοστασιακή έκδοση κι ανέθεσε στο Mocho Fabrication, ένα μικρό συνεργείο στο Broadway της Αγγλίας, να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Εκεί προστέθηκε τρίτος άξονας στο πίσω μέρος, χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά της Suzuki. Ωστόσο, μην περιμένεις μηχανική σύνδεση του νέου άξονα. Οπότε μιλάμε για 6×4 αντί για 6×6. Μικρό το κακό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To 5θυρο Suzuki Jimny πωλείται καινούργιο στην Κύπρο, λουκούμι
Το αμάξωμα βάφτηκε στο Nardo Grey χρώμα της Audi, το οποίο κάνει όμορφη αντίθεση με τα μαύρα φτερά και τις κατράμι ζάντες. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα και οι πόρτες είναι πλέον διακοσμημένες με μαύρο κι ανοιχτό γκρι καπιτονέ δέρμα. Ιnfotainment της Kenwood βρίσκεται στη θέση του στοκ. Σύμφωνα με την καταχώριση στο eBay, το μοντέλο έχει διανύσει 6.882 μίλια (11.075 km) κι οι φωτογραφίες δείχνουν ότι είναι σε αψεγάδιαστη κατάσταση.
Βέβαια, αν το εργοστασιακό Suzuki Jimny έχει μέτριες επιδόσεις, αυτό θα είναι ακόμα πιο ασθενικό. Λόγω βάρους κι επειδή φοράει αυτόματο 4τάχυτο σασμάν. Καμία τροποποίηση δεν έχει γίνει στον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,5 lt, που αποδίδει 102 ίππους και 130 Nm.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πωλείται το ελληνικό Suzuki Jimny που θυμίζει G-Class
Λύσεις πάντως υπάρχουν. Θυμίζουμε το κιτ κομπρέσορα από την Αυστραλία, που απογειώνει την ισχύ στους 144 ίππους και τη ροπή στα 168 Nm. Και βέβαια, το τούρμπο κιτ της Garrett υπόσχεται 170 ίππους και 270 Nm. Στο κάτω-κάτω, αν έχεις δώσει £45.000 (€54.500), θα κολλήσεις στα 5-6 χιλιάρικα για τη μετατροπή του μοτέρ;
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-04 11:23:00