Auto

Denza, με αυτήν τη φίρμα η BYD θα επιτεθεί στην Porsche στην Ευρώπη

Tο φθινόπωρο του 2023, η BYD έκανε την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά, από την Έκθεση του Μονάχου. Για να δείξει μάλιστα την τεχνογνωσία του στους υποψήφιους πελάτες, ο κινεζικός όμιλος εξέθεσε το μεγάλο MPV, το Denza D9.

Έκτοτε, η premium φίρμα του κινεζικού ομίλου περιορίστηκε στον ρόλο ενός αξιοθέατου των Σαλονιών Αυτοκινήτου. Η προτεραιότητα ήταν λογικά να εγκατασταθεί το δίκτυο στην Ευρώπη για την κύρια μάρκα του ομίλου και πλέον ήρθε ο καιρός να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα.

Το Denza Z9 GT είναι που θα κληθεί να σηκώσει το βάρος του λανσαρίσματος της φίρμας στην Ευρώπη

Ως εκ τούτου, το όνομα «Denza» θα κάνει την εμφάνισή του σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες τις επόμενες εβδομάδες, αλλά προσώρας όχι στην Ελλάδα. Ο Κινέζος κατασκευαστής σχεδιάζει να δημιουργήσει περιορισμένο αριθμό αντιπροσωπειών στις χώρες όπου θα δραστηριοποιηθεί μέχρι το 2027 -όχι πάνω από 50 σε κάθε μεγάλη αγορά. Επομένως, δεν υπάρχουν υπερβολικές φιλοδοξίες, καθώς η αγορά high-end στην Ευρώπη παραμένει αρκετά δύσκολη για να εισχωρήσει κάποιος νεόκοπος. Η Lexus μπορεί να επιβεβαιώσει ότι πρόκειται όντως για μια (πολύ) μακροχρόνια διαδικασία.

Για να πείσει τους δυνητικούς πελάτες, η BYD θα ήθελε πιθανώς να αναφέρει τη συμμετοχή της Mercedes-Benz στο θέμα. Καθώς η Denza γεννήθηκε στην πραγματικότητα το 2010 από τη συνεργασία με τον Γερμανό κατασκευαστή. Ατυχώς για τους Κινέζους, η φίρμα της Στουτγάρδης τελικά αποσύρθηκε εντελώς πέρυσι, με την BYD να εξαγοράζει τις μετοχές της γερμανικής φίρμας.

Denza Z9 GT

Να θυμίσουμε ότι κατά την παρουσίαση το 2021 στο Μόναχο, η BYD υπογράμμισε ξεκάθαρα τη συγγένεια αυτή, ορίζοντας την Denza ως «μια μάρκα που γεννήθηκε από την ένωση του εφευρέτη του αυτοκινήτου με τον ηγέτη του ηλεκτρικού αυτοκινήτου».

Το MPV D9 έχει προς το παρόν αποκλειστεί για καριέρα στην Ευρώπη. Μια κατηγορία που είναι πολύ περιορισμένη εμπορικά. Και μια εικόνα που δεν είναι πειστικά πολυτελής για τον Ευρωπαίο πελάτη που πάντα δυσκολευόταν να συνδέσει τις ιδέες τα MPV και το κύρος.

Επομένως, η μπερλίνα Z9 GT είναι που θα κληθεί να σηκώσει το βάρος του λανσαρίσματος της φίρμας στην Ευρώπη. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος: Η Porsche! Το Z9 GT διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες και 965 PS στην πιο αποδοτική του έκδοση. Κι αν χρειαστεί, υπάρχει επίσης ένα μοντέλα plug-in hybrid με 870 άλογα.

Denza Z9 GT

Η τιμή δεν έχει προσώρας κοινοποιηθεί, αλλά κανείς δεν περιμένει αυτή να είναι προσιτή για τον καθένα. Με το Z9 να εkτιμούμε ότι θα ξεπεράσει τις 100.000 ευρώ. Σκεφτείτε ότι ένα «απλό» BYD Han κοστίζει ήδη 70.800 ευρώ.

Στη συνέχεια, η κινεζική φίρμα θα έχει την επιλογή να επεκτείνει την προσφορά της στην Ευρώπη. Η γκάμα της περιλαμβάνει επίσης την 4θυρη έκδοση του Z9, το SUV N7 που θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστής της Porsche Macan ή το τεράστιο 7θέσιο SUV, N9.

Η γκάμα της Denza δεν τελειώνει εδώ, καθώς άλλα SUV ή μπερλίνες προγραμματίζονται για τα επόμενα χρόνια. Καθώς κι ένα σπορ αυτοκίνητο. Κάτι που επιβεβαιώνει τη στόχευση της Porsche. Η Denza θα είναι επίσης υπεύθυνη για τη διανομή μοντέλων από τη μάρκα Fang Cheng Bao εκτός Κίνας.

 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-28 15:40:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button