
Toyota Probox, κάνεις σούπερ τη δουλειά σου με μόλις €9.750
Toyota Probox, ένα πρακτικό ευρύχωρο μοντέλο με λιγότερα από €10 χιλιάρικα. Καινούργιο! Όχι στην Ινδία ή σε κάποια αφρικανική χώρα, αλλά στην Ιαπωνία των υψηλών μισθών.
Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι το Toyota Probox θα γινόταν ανάρπαστο αν ήταν διαθέσιμο στην πατρίδα μας σε αντίστοιχη τιμή. Κι ας είναι η αγοραστική μας δύναμη πολύ χαμηλότερη από των Ιαπώνων. Αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπου η Dacia φιγουράρει στις υψηλότερες θέσεις των πωλήσεων, χάρη στις προσιτές της τιμές.
Σκέψου πόσο διαφορετική θα ήταν η εικόνα στην Ελλάδα με τον γερασμένο στόλο, αν είχαμε πρόσβαση σε τέτοια μοντέλα
Πέντε μέρες πριν, δημοσιεύσαμε το τέλος της πώλησης της προηγούμενης γενιάς της Corolla στην ιαπωνική αγορά. Πληρώνοντας €10.000, μπορούσες να αποκτήσεις ένα αξιόπιστο σεντάν «για να κάνεις τη δουλειά σου». Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο ιαπωνικός κολοσσός παραβλέπει τα χαμηλότερα εισοδηματικά στρώματα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Urban Cruiser, ένα Toyota SUV από €8.550! Αλλά στην Ινδία
Το Toyota Probox έχει μήκος 4,195 m και κατασκευάζεται σε γραμμές παραγωγής της Daihatsu. Πωλείται μάλιστα κι ως Mazda Familia. Εντάξει, με τέτοια τιμή, δεν περιμένεις ούτε ελκυστικό σχεδιασμό, ούτε πλούσιο εξοπλισμό, ούτε τεχνολογικές πρωτοπορίες.
Το πρώτο Toyota Probox παρουσιάστηκε το 2002, ενώ η δεύτερη γενιά βρίσκεται στην αγορά 11 χρόνια τώρα. Μαθουσάλες δηλαδή σε σύγκριση με τα υπόλοιπα ιαπωνικά μοντέλα, που φημίζονται για τους μικρούς κύκλους ζωής τους. Και το μοτέρ είναι τελείως βασικό: 95 ατμοσφαιρικοί ίπποι και ροπή στα μόλις 122 Nm από 1,3 lt. Αλλά αμφιβάλλεις ότι θα είναι κάργα αξιόπιστο;
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το BYD Qin Plus DM-i είναι PHEV και κοστίζει μόλις €10.200
Η βασική έκδοση φοράει ατσάλινες ζάντες 14 ιντσών. Ο πίνακας οργάνων είναι άδειος, στη μέση υπάρχει μόνο το ταχύμετρο. Δεν υπάρχει καν ηχοσύστημα, μόνο μια βάση για να βάζεις το κινητό σου. Τουλάχιστον έχει θύρα φόρτισης για να μην ξεμείνεις από ενέργεια. Ακριβώς όπως στο φθηνότερο FIAT Grande Panda. Μόνο που εκείνο κοστίζει €18.900 στην Ιταλία.
Αν πάντως βάλεις το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη, η Toyota προσφέρει το προσιτό της μοντέλο με ισχυρότερο σύνολο 1,5 lt, που μπορεί να συνδυαστεί με υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση. Αλλά και θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού, τις γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες της προκοπής. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ακόμα και το Toyota Safety Sense, με lane assist κι άλλα βοηθήματα ενεργητικής ασφάλειας. Εκεί βέβαια υπολογίζεις περί τα €13.100. Και πάλι…
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-24 12:48:00