
Γιατί γκρινιάζουν οι Κινέζοι με την BYD;
Η BYD αντιμετωπίζει ένα κύμα αντιδράσεων από υφιστάμενους πελάτες μετά την ανακοίνωση ότι το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) «God’s Eye» θα γίνει στάνταρ σε 21 μοντέλα.
Ενώ η κίνηση αυτή ωφελεί τους νέους αγοραστές, πολλοί σημερινοί ιδιοκτήτες αισθάνονται ότι έχουν δώσει πολλά χρήματα για τα αυτοκίνητά τους και έχουν καταφύγει σε διαδικτυακά φόρουμ για να ζητήσουν αποζημίωση.
Πάνω από 4.700 καταγγελίες υποβλήθηκαν στην πλατφόρμα 12365auto.com της Κίνας μεταξύ 11 και 17 Φεβρουαρίου, σε σύγκριση με μόλις 150 την προηγούμενη εβδομάδα.
Πολλοί πελάτες είναι απογοητευμένοι που η BYD μείωσε τις τιμές και εισήγαγε νέα χαρακτηριστικά λίγο μετά τις αγορές τους.
Ορισμένοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων όπως τα Qin L DM-i και Seal 06 DM-i, ισχυρίζονται ότι παραπλανήθηκαν από το προσωπικό πωλήσεων σχετικά με τις επερχόμενες αναβαθμίσεις.
Η BYD αναγνώρισε τα παράπονα και τα προώθησε στις αρμόδιες υπηρεσίες. Ωστόσο, δεν είναι όλα τα συστήματα «God’s Eye» τα ίδια: υπάρχουν τρεις εκδόσεις (A, B και C), με μόνο την πιο προηγμένη έκδοση να προορίζεται για τα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που μια αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει αντιδράσεις για μειώσεις τιμών.
Η Tesla αντιμετώπισε παρόμοιες διαμαρτυρίες στην Κίνα το 2023, όταν οι πελάτες απαίτησαν εκπτώσεις μετά από ξαφνικές μειώσεις τιμών.
Καθώς η κινεζική αγορά αυτοκινήτων γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική, τέτοιες διαμάχες μπορεί να γίνουν πιο συχνές.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-23 13:00:00